Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Banky na internetu získávají klienty i zpětnou vazbu

2.11.2012  |  Michal Bubák
  


Po nedávné modernizaci grafické podoby internetových stránek a spuštění bankovního e-shopu UniCreditShop.cz se UniCredit Bank vydává do vod Facebooku. Svůj profil na této síti plánuje výrazně rozšířit. Klienti tak získají další způsob, jak s bankou komunikovat.

Pobočka na Facebooku

Hlavní novinkou, která usnadní přístup k bankovním službám prostřednictvím internetu, je facebooková virtuální pobočka, která nikdy nezavírá a nabídne své služby téměř 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Bude sloužit jako centrum informací o klíčových produktech banky, probíhajících kampaních a nabídkách, charitativní činnosti banky, bankovní akademii a dalších aktivitách zajímavých pro současné i potenciální klienty. Virtuální pobočka návštěvníkům dále nabídne nejrůznější soutěže o ceny.

„Sociální sítě mají své specifické publikum, které je často obtížně dosažitelné jinými cestami. Facebook nám umožní dostat se do kontaktu s mladými lidmi v rozmezí 15-45 let a navázat s nimi aktivní interakci. Možnosti komentářů a diskuzí s klienty nám umožní seznámit se i s jiným pohledem na bankovní služby, můžeme tak rychleji reagovat na potřeby našich klientů a dále podpořit postavení UniCredit Bank jako jedné z nejvíce inovativních bank na českém trhu,“ říká Jan Chvojka, ředitel oddělení Identity & Communication UniCredit Bank.

Nový projekt má ambici stát se centrem komunikace s klienty. Na stížnosti, dotazy či připomínky budou bankovní specialisté reagovat maximálně do 12 hodin od zobrazení na síti. „Věříme, že nám sociální sítě pomohou dále zvyšovat kvalitu klientského servisu a posílit povědomí o značce UniCredit. Chceme také veřejnosti více přiblížit některé novinky, například nedávno zřízený bankovní e-shop,“ uzavírá Chvojka.Ve spojení s již existujícím bankovním e-shopem chce UniCredit Bank nabídnout zcela novou úroveň služeb na internetu.

Volksbank CZ zkvalitňuje své služby na základě internetové ankety


Se spuštěním nové verze webových stránek Volksbank CZ odstartovala i anketu mezi jejími návštěvníky. V sekci  „Věnujte nám 1 minutu“ jim dává prostor pro sdělení názoru a vyjádření spokojenosti s poskytovanými produkty a službami. První vlna dotazování proběhla v letních měsících a zaměřila se na hodnocení služeb a produktů banky obecně, na spokojenost s webovými stránkami a internetovým bankovnictvím.

Konkrétní připomínky klientů nám velmi pomohly například při doladění mobilní verze nových internetových stránek. V rámci dotazů na internetové bankovnictví klienti připomínkovali například nefunkční diakritiku v popisu platby při importu platebních příkazů,“ uvádí Michal Pitucha, manažer pro výzkum a analýzy Volksbank CZ, a chce poděkovat všem účastníkům ankety za jejich komentáře s konstatováním, že s podněty se pracuje a banka díky nim zkvalitňuje služby.

Z průzkumu vyplynulo, že 64 % respondentů má s Volksbank CZ dobré zkušenosti a že více jak polovina (55 %)  by ji doporučila svým přátelům a známým.

„Tento jednoduchý formát dotazování se nám osvědčil a měl dobrou odezvu u respondentů. Proto v něm chceme pokračovat a vyhodnocovat jej na kvartální bázi. Další vlnou dotazů chceme cílit například na vnímání banky a značky jako takové nebo na další oblasti nabízených produktů a služeb Volksbank CZ,“ doplnil Michal Pitucha.

Komerční banka oceněna za inovace a změny na korporátním webu

Komerční banka zvítězila v kategorii Banky v soutěži Web Top 100.  Byly tak oceněny inovace a změny, ke kterým KB v posledním roce na korporátních webových stránkách přistoupila.

Dle vyjádření banky dochází již po dva roky, tedy od doby, kdy byl web Komerční banky kompletně redesignován,  k trvalému monitoringu uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se pak webové stránky mění a přizpůsobují.

„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži Web Top 100. Vítězství v kategorii Bank si velmi vážíme a považujeme ho za potvrzení zvolené formy zkvalitňování našeho korporátního web sídla,“ uvedl David Horák, Webmaster Komerční banky.

Manager divize Produkce a Servis internetové agentury FG Forrest Petr Foltýn se vyjadřuje k dlouhodobé spolupráci s Komerční bankou v oblasti webových řešení: „Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100, vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou.“




    


Související články:
Evropské banky a pojišťovny o nutnosti digitalizace vědí, ale neumějí ji vždy správně implementovat

Co chystají banky v pobočkových sítích? Jak se doposud vyvíjely počty poboček a čeká nás jejich rušení?

Banky od klientů sbírají čím dál více informací. Nutí je k tomu zákony

Raiffeisen stavební spořitelna přišla s aplikací pro snazší plánování a kalkulaci úpravy bytu

Co musí banky udělat, aby v příštích letech zůstaly konkurenceschopné?

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde

reklama

Creditas termínovaný vklad - úrok až 3,5 % ročněvíce
ZUNO Spoření - denní připisování úrokůvíce
ZUNO Spoření Plus - až 0,7 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce




všechny články
Dále v rubrice

Evropské banky a pojišťovny o nutnosti digitalizace vědí, ale neumějí ji vždy správně implementovat

Banka Hlavní evropské banky a pojišťovny jsou připraveny přijmout digitální technologie, ale jsou téměř o 50 % efektivnější při rozpoznávání hodnoty inovací než při jejich skutečném využití k zefektivnění svého...

Co chystají banky v pobočkových sítích? Jak se doposud vyvíjely počty poboček a čeká nás jejich rušení?

Pobočková síť banky - Česká spořitelna Banky se přizpůsobují změnám v chování klientů, kteří stále více používají služby tzv. přímého bankovnictví, jako internetbanking nebo mobilní bankovnictví, a tím pádem méně navštěvují...

Banky od klientů sbírají čím dál více informací. Nutí je k tomu zákony

Banka Na 65 % Čechů považuje množství informací sdělovaných bankám za přiměřené, vyplývá to z průzkumu SC&C pro Českou bankovní asociaci. Počet údajů, které jsou banky od svých klientů povinny vyžadovat...

Raiffeisen stavební spořitelna přišla s aplikací pro snazší plánování a kalkulaci úpravy bytu

Raiffeisen stavební spořitelna přišla s aplikací pro snazší plánování a kalkulaci úpravy bytu Návrhy, kalkulace a stohy popsaných papírů – s tím vším se potýká při plánování bydlení každý. Pro ty, co si chtějí plánování svého vysněného domu zpříjemnit a zjednodušit, připravila...

všechny články v rubrice










   
 
ČSOB Půjčka na cokoliv
Peníze pro každou situaci - rychle a jednoduše
ČSOB


Převod hypotéky Air Bank
Hypotéka, které se rychle zbavíte
Air Bank


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


Konsolidace půjček
Snižte Vaše měsíční splátky sloučením půjček
MONETA Money Bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz