Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Banky na internetu získávají klienty i zpětnou vazbu

2.11.2012  |  Michal Bubák
  


Po nedávné modernizaci grafické podoby internetových stránek a spuštění bankovního e-shopu UniCreditShop.cz se UniCredit Bank vydává do vod Facebooku. Svůj profil na této síti plánuje výrazně rozšířit. Klienti tak získají další způsob, jak s bankou komunikovat.

Pobočka na Facebooku

Hlavní novinkou, která usnadní přístup k bankovním službám prostřednictvím internetu, je facebooková virtuální pobočka, která nikdy nezavírá a nabídne své služby téměř 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Bude sloužit jako centrum informací o klíčových produktech banky, probíhajících kampaních a nabídkách, charitativní činnosti banky, bankovní akademii a dalších aktivitách zajímavých pro současné i potenciální klienty. Virtuální pobočka návštěvníkům dále nabídne nejrůznější soutěže o ceny.

„Sociální sítě mají své specifické publikum, které je často obtížně dosažitelné jinými cestami. Facebook nám umožní dostat se do kontaktu s mladými lidmi v rozmezí 15-45 let a navázat s nimi aktivní interakci. Možnosti komentářů a diskuzí s klienty nám umožní seznámit se i s jiným pohledem na bankovní služby, můžeme tak rychleji reagovat na potřeby našich klientů a dále podpořit postavení UniCredit Bank jako jedné z nejvíce inovativních bank na českém trhu,“ říká Jan Chvojka, ředitel oddělení Identity & Communication UniCredit Bank.

Nový projekt má ambici stát se centrem komunikace s klienty. Na stížnosti, dotazy či připomínky budou bankovní specialisté reagovat maximálně do 12 hodin od zobrazení na síti. „Věříme, že nám sociální sítě pomohou dále zvyšovat kvalitu klientského servisu a posílit povědomí o značce UniCredit. Chceme také veřejnosti více přiblížit některé novinky, například nedávno zřízený bankovní e-shop,“ uzavírá Chvojka.Ve spojení s již existujícím bankovním e-shopem chce UniCredit Bank nabídnout zcela novou úroveň služeb na internetu.

Volksbank CZ zkvalitňuje své služby na základě internetové ankety


Se spuštěním nové verze webových stránek Volksbank CZ odstartovala i anketu mezi jejími návštěvníky. V sekci  „Věnujte nám 1 minutu“ jim dává prostor pro sdělení názoru a vyjádření spokojenosti s poskytovanými produkty a službami. První vlna dotazování proběhla v letních měsících a zaměřila se na hodnocení služeb a produktů banky obecně, na spokojenost s webovými stránkami a internetovým bankovnictvím.

Konkrétní připomínky klientů nám velmi pomohly například při doladění mobilní verze nových internetových stránek. V rámci dotazů na internetové bankovnictví klienti připomínkovali například nefunkční diakritiku v popisu platby při importu platebních příkazů,“ uvádí Michal Pitucha, manažer pro výzkum a analýzy Volksbank CZ, a chce poděkovat všem účastníkům ankety za jejich komentáře s konstatováním, že s podněty se pracuje a banka díky nim zkvalitňuje služby.

Z průzkumu vyplynulo, že 64 % respondentů má s Volksbank CZ dobré zkušenosti a že více jak polovina (55 %)  by ji doporučila svým přátelům a známým.

„Tento jednoduchý formát dotazování se nám osvědčil a měl dobrou odezvu u respondentů. Proto v něm chceme pokračovat a vyhodnocovat jej na kvartální bázi. Další vlnou dotazů chceme cílit například na vnímání banky a značky jako takové nebo na další oblasti nabízených produktů a služeb Volksbank CZ,“ doplnil Michal Pitucha.

Komerční banka oceněna za inovace a změny na korporátním webu

Komerční banka zvítězila v kategorii Banky v soutěži Web Top 100.  Byly tak oceněny inovace a změny, ke kterým KB v posledním roce na korporátních webových stránkách přistoupila.

Dle vyjádření banky dochází již po dva roky, tedy od doby, kdy byl web Komerční banky kompletně redesignován,  k trvalému monitoringu uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se pak webové stránky mění a přizpůsobují.

„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži Web Top 100. Vítězství v kategorii Bank si velmi vážíme a považujeme ho za potvrzení zvolené formy zkvalitňování našeho korporátního web sídla,“ uvedl David Horák, Webmaster Komerční banky.

Manager divize Produkce a Servis internetové agentury FG Forrest Petr Foltýn se vyjadřuje k dlouhodobé spolupráci s Komerční bankou v oblasti webových řešení: „Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100, vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou.“




    


Související články:
Komerční banka podpoří své klienty v oblasti EET řešením KB SmartPay

Nejlepší bankou byla vyhlášena Raiffeisenbank. Mezi pojišťovnami vedou Kooperativa a Česká pojišťovna

Obsluha klientů na pobočkách ČSOB se mění. Vše se obejde bez papírů

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

K úvaze o odchodu ke konkurenci Čechy přivádí lepší nabídky. Skutečně přejde jen část lidí

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde





všechny články
Dále v rubrice

Komerční banka podpoří své klienty v oblasti EET řešením KB SmartPay

Komerční banka podpoří své klienty v oblasti EET Komerční banka chce podpořit své klienty v oblasti elektronické evidence tržeb (EET). Banka bude totiž ve spolupráci se společností Worldline od října nabízet vlastní řešení...

Nejlepší bankou byla vyhlášena Raiffeisenbank. Mezi pojišťovnami vedou Kooperativa a Česká pojišťovna

Raiffeisenbank Raiffeisenbank se oproti loňsku posunula o dvě příčky směrem nahoru a stala se Nejlepší bankou roku 2016. Životnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, neživotnímu Kooperativa pojišťovna. O vítězích...

Obsluha klientů na pobočkách ČSOB se mění. Vše se obejde bez papírů

ČSOB biometrický podpis Klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny mohou na všech pobočkách a finančních centrech většinu bankovních dokumentů podepisovat prostřednictvím biometrického podpisu. Pobočky tak přechází...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu Občas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, kdy má spotřebitel pocit, že byl podveden...

všechny články v rubrice










   
 
ANO konto
Běžný účet zcela ZDARMA
ANO spořitelní družstvo


eMax Plus
Spořicí účet s výhodným úrokem
mBank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank


MůjÚčet zdarma
s konceptem MojeOdměny
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz