Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Allianz zahájila novou reklamní kampaň. Bude na billboardech, internetu i v televizi

10.9.2014  |  Veronika Dusová
  


Allianz zahájila novou reklamní kampaň. Bude na billboardech, internetu i v televizi. Na snímku logo Allianz.Pojišťovna Allianz přichází s novou reklamní kampaní zahrnující billboardy, internet i televizní spoty, které už získaly mezinárodní ocenění. Zatímco v minulých letech soustředila Allianz pozornost hlavně na povinné ručení, tentokrát představuje značku v širším kontextu.


Nápad na letošní kampaň vznikl v Austrálii. To, že odtamtud jsou i televizní záběry, však nepoznáte. Jejich pointa je totiž stejná ve všech více než 70 zemích světa.

České hlasy ve spotu patří Martinu Zahálkovi a Kláře Sochorové. Řidiči v autech od protinožců, kde se jezdí po druhé straně silnice, mají volant vlevo. Jak je to možné? Současná televizní technika zvládne změnit i takové detaily.

„Až do konce října máme po celé České republice takřka 70 billboardů, jejichž motiv budeme měnit. Kromě toho budeme mít v následujících šesti týdnech v televizi reklamní spoty, které určitě nepřehlédnete, protože vtipnou formou upozorňují na širokou škálu našich produktů,“ říká Pavel Jechort, marketingový ředitel Allianz pojišťovny.

Jaké produkty Allianz nabízí?

  • Povinné ručení a Havarijní pojištění
  • Pojištění majetku a odpovědnosti
  • Životní pojištění
  • Cestovní pojištění
  • Pojištění pro firmy (auto, majetek, cestovní a životní pojištění, pojištění letadel a pojištění individuálních rizik a průmyslu)
Allianz v rámci letošní podzimní kampaně poukazuje s nadsázkou na to, že ať už se lidem přihodí cokoliv, vždy jim pomůže. Jejím hlavním posláním je co nejvíce ulehčit nastalou situaci. Nezáleží na tom, mají-li lidé zrovna problém s autem, nebo je třeba vytopí soused. Slogan pojišťovny zní „Allianz. Stačí jen zavolat.“


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz