Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Mobilní aplikace vedou lidi k šetření, ukázal průzkum

24.11.2014  |  Zdeněk Bubák, zpráva Zuno Bank
  


Mobilní aplikaceChytré telefony a mobilní aplikace bank ovlivňují nákupní chování lidí a vedou k úsporám. Téměř 70 procent zákazníků se totiž před nákupem „poradí“ se svou aplikací pro mobilní bankovnictví. Vyplynulo to z průzkumu Federálního rezervního systému USA (Fed).


Více než 50 procent spotřebitelů si svůj nákup po zkontrolování svého účtu rozmyslí. Při nákupním rozhodování využívají lidé své smartphony i pro přímé porovnávání s konkurencí. Až 34 procent z nich používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců nebo značek.

@@Adverts_middle@@
„Stejně jako vzrostl počet uživatelů smartphonů, narostl i počet klientů, kteří mají neustálý přístup ke svému mobilnímu bankovnictví. Informace, které dostanou tady a teď jim tak umožňují rozumněji nakládat se svými penězi,“ řekl ekonom mikroekonomických průzkumů Fed Maximilian D. Schmeiser.

Až 37 procent klientů se rozhodne pro snížení svých výdajů poté, co si přečtou některé z oznámení od své banky. Je to buď email nebo SMS o zůstatku na účtu nebo upozornění o odchozích platbách.

„Banka v mobilu svojí flexibilitou překonává pobočky. Nikdy není zavřená, klienti ji mají po ruce a informace jsou k dispozici okamžitě. Osvědčeným nástrojem při kontrole výdajů v naší bankovní aplikaci je například graf, který klientovi podrobně zobrazuje přehled zůstatků. Díky této funkci si své platby uhlídá a také si je může efektivně naplánovat,“ říká specialista na mobilní bankovnictví online banky Zuno František Cimbálik.

Průzkum byl proveden na vzorku 4070 respondentů.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz