Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Partners vylepšují servis za pomoci KPMG

4.11.2011  |  Zdeněk Bubák


Česká společnost Partners spolupracuje s přední světovou poradenskou společností KPMG. Cílem spolupráce je zajištění kvality klientských dat a realizace servisních a informačních kampaní pro více než čtvrt milionu klientů Partners. Dosud nejúspěšnější kampaně byly realizovány v oblastech přípravy na penzi a zhodnocení finančních prostředků, kdy mnoho klientů ocenilo informace o nových investičních možnostech na trhu a aktualizaci jejich penzijních plánů.

„Jsme vůbec první finančněporadenská společnost v České republice, která se vydala tímto směrem a do takovéto spolupráce se pustila,“ říká Petr Borkovec, místopředseda představenstva a ředitel pro distribuci Partners, a dodává: „Cílem projektu s KPMG je nalezení nových distribučních a servisních kanálů pro práci s klientským kmenem. Výsledkem je potom zlepšená komunikace s našimi klienty, skutečně komplexní obsloužení a splněný slib servisu.“

Partners do této chvíle spustili první čtyři kampaně, například na přípravu na život v penzi a související navýšení pravidelných investic, na nové investiční možnosti díky exkluzivnímu produktu Partners Profesionální Multibrand nebo na unikátní slevu na neživotní pojištění pro dobré řidiče či zajištění majetku ve spolupráci s pojišťovnou Allianz.

„Jako nejvíce efektivní se ukazují kampaně, které se trefují do reálné situace klientů. Když jsme komunikovali problematiku životní úrovně ve stáří a nutnosti včas se na toto období finančně připravit, slavili jsme u klientů úspěch. Hlavním pilířem každé kampaně tak není nabídka konkrétního produktu, ale řešení určitého životního cíle či potřeby,“ uvádí Borkovec.

Kampaň na záchranu smluv

Doplňkovou servisní kampaní se stala i akce „záchrana smluv.“ Call centrum Partners pravidelně informuje ty klienty, kteří se na svých smlouvách z nějakého důvodu dostali do dluhu a hrozí jim zrušení smlouvy a finanční ztráta. Klienti jsou upozorňováni na to, že platby na pojištění či investice byly přerušeny a mohli by o své peníze zbytečně přijít, kdyby byla jejich smlouva stornována. V naprosté většině případů se ukazuje, že klienti o prodlevě v platbách ani neví, nebo nemají informaci o tom, co to pro ně znamená. Bezmála 80 % rozhovorů končí tím, že klient nechce o svoji smlouvu přijít.


Úspěšným je i další nový servisní nástroj, takzvaný welcome call, který zjišťuje spokojenost nových klientů se spoluprací s poradcem Partners po prvních schůzkách.

Partners vyhlásili zlepšování a rozšiřování klientského servisu prioritou pro rok 2011 a i v roce následujícím tomu bude podobně. Tomuto cíli napomáhají vedle spolupráce s KPMG i další nástroje spuštěné Partners v tomto roce, jako například pravidelný emailový klientský newsletter se zprávami z finančního trhu, propracovaný upomínkovací systém na významné okamžiky finančního života našich klientů nebo rozvoj softwaru pro přípravu finančních portfolií pod názvem FiP.



    



Kalkulačka Vám najde nejvýhodnější hypotéku - zde
Kalkulačka spotřebitelských úvěrů, nejvýhodnější bankovní půjčky - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 5,5 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti

Obrázek: Muž u notebooku Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...

Menší riziko a větší výnos: Jak rozumně rozdělit investice a dosáhnout stabilního růstu

Obrázek: Laptop investování Žít z výplaty do výplaty je čím dál tím častějším tématem napříč českou společností. Nejhůř je na tom zatím Generace Z, která je vesměs smířená s tím, že v životě bude hledat jiné a daleko snáz dosažitelné hodnoty, než je soukromé vlastnictví bytu...

Jak se zabezpečit na stáří

Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?

Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?

Obrázek: Dům a smlouva Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku. Při rozhodování mezi nájemním bydlením...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz