Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nové televizní kampaně menších bank mají přivést další klienty

11.2.2016  |  Zdeněk Bubák, zprávy Equa bank a Air Bank
  
  


Equa bank - reklama - pohádkaEqua bank spustila novou reklamní kampaň včera a dnes ji následuje Air Bank. Stejný krok učinila nedávno Fio banka. Menší banky jsou začátkem roku v oblasti své propagace aktivnější a věří, že k sobě přilákají další klienty, kteří zatím váhají s přechodem od velkých zavedených bank k nováčkům na trhu. Podle informací Fio banky ze včerejší tiskové konference k této bance přejde ročně přes 100 tisíc nových klientů.



Equa bank mění reklamní koncept. Tématem jsou pohádky



Equa bank tento týden představila nový reklamní koncept, který využívá motivů známých pohádek. Obsah a realizaci má na starosti agentura Proboston Creative. Nová reklamní sdělení, ve kterých je hlavní postavou známý herec Roman Vojtek, běží na televizních stanicích od 10. února. Reklamní kampaň bude podpořena i na internetových serverech.

Čtěte zde: Jaké novinky připravuje Fio banka pro rok 2016 a kolik má nyní klientů?

reklama

Creditas termínovaný vklad - úrok až 3,5 % ročněvíce
ZUNO Spoření - denní připisování úrokůvíce
ZUNO Spoření Plus - až 0,7 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.
Televizní spot Equa bank - Ježibanka
Autor: Equa bank

Reklamní spoty uvidí diváci na televizních stanicích Nova, Prima, Barrandov. Vysílat je budou i stanice zastupované společností AT Media. Online reklama poběží v několika formátech především na serverech idnes.cz a seznam.cz a bude využito i RTB.
Televizní spot Equa bank - Dvanáct měsíčků
Autor: Equa bank

Důraz na televizní reklamu



Největší část rozpočtu na reklamní účely vyhradila Equa bank mediálnímu prostoru v televizi.  Druhou významnou část pak na internetovou reklamu. „Televizi vnímáme jako nejefektivnější komunikační nástroj k oslovení našich potencionálních klientů,“ dodává Arslanová.

Pohádka jako platforma pro reklamní sdělení



Pohádkový příběh vždy představí jeden bankovní produkt. „Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů. Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody.
Televizní spot Equa bank - Kouzelník
Autor: Equa bank

Air Bank v nové reklamě láká na převedení hypotéky a půjčky



Air Bank dnes spustila novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

V prvním spotu nazvaném „Komu tím pomůžete“ se Air Bank poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. Pokud si lidé převedou svou hypotéku z jiné banky k Air Bank, mohou ji u ni splácet volnými penězi. Air Bank tedy klienty neomezuje v počtu ani výši mimořádných splátek, a to ani během doby fixace. Klienti díky tomu mohou splatit hypotéku rychleji.

Snadné refinancování od ZUNO Bank reklama

„Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Nový spot Mimořádné splátky


Televizní spot Air Bank - Mimorádné splátky
Autor: Air Bank
.
V druhém spotu nazvaném „Samec“ připomíná Air Bank lidem hlavní důvod pro převod spotřebitelské půjčky, kterým je úspora peněz. Po převodu své půjčky k Air Bank ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun. Samotný převod půjčky je přitom jednoduchý a jde ho udělat nejen na pobočce, ale i z domova po internetu nebo telefonu.

Nový spot Samec najdete zde

Air Bank tak i letos pokračuje ve své kampani tzv. Dvou světů, kterou ale stejně jako loni obohacuje o nové prvky. V prvním spotu se například „Ční bankéř“ sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku.

Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.


      
  


Související články:
Červencové změny v žebříčku spořicích účtů a termínovaných vkladů

Jak banky za čtvrtletí zhodnotily peníze fiktivním klientům? Profitoskop má výsledky

Co chystají banky v pobočkových sítích? Jak se doposud vyvíjely počty poboček a čeká nás jejich rušení?

Banky se v komunikaci se svými klienty zlepšují. Převažuje profesionalita a rychlost

Euronet letos začne nabízet i vkladomaty

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Co chystají banky v pobočkových sítích? Jak se doposud vyvíjely počty poboček a čeká nás jejich rušení?

Pobočková síť banky - Česká spořitelna Banky se přizpůsobují změnám v chování klientů, kteří stále více používají služby tzv. přímého bankovnictví, jako internetbanking nebo mobilní bankovnictví, a tím pádem méně navštěvují...

Banky od klientů sbírají čím dál více informací. Nutí je k tomu zákony

Banka Na 65 % Čechů považuje množství informací sdělovaných bankám za přiměřené, vyplývá to z průzkumu SC&C pro Českou bankovní asociaci. Počet údajů, které jsou banky od svých klientů povinny vyžadovat...

Raiffeisen stavební spořitelna přišla s aplikací pro snazší plánování a kalkulaci úpravy bytu

Raiffeisen stavební spořitelna přišla s aplikací pro snazší plánování a kalkulaci úpravy bytu Návrhy, kalkulace a stohy popsaných papírů – s tím vším se potýká při plánování bydlení každý. Pro ty, co si chtějí plánování svého vysněného domu zpříjemnit a zjednodušit, připravila...

Co musí banky udělat, aby v příštích letech zůstaly konkurenceschopné?

Banky a jejich konkurenceschopnost Evropské retailové bankovnictví dosáhlo bodu zvratu, uvádí poradenská společnosti A.T. Kearney ve své letošní studii Radar retailového bankovnictví, která sleduje výkonnosti téměř 100 bankovních skupin...

všechny články v rubrice










   
 
Výhodná půjčka
Získejte online skutečně nízký úrok bez žádného ale
ZUNO Bank


Termínovaný vklad ANO
Úroková sazba až 3,45 % ročně
ANO spořitelní družstvo


Minutová půjčka od 5,9 % p.a.
Schválení online do 1 minuty
Equa bank


Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


Převratná hypotéka
Hypotéka s variabilní sazbou již od 1,49 % p.a.
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz