Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nové televizní kampaně menších bank mají přivést další klienty

11.2.2016  |  Zdeněk Bubák, zprávy Equa bank a Air Bank
  
  


Equa bank - reklama - pohádkaEqua bank spustila novou reklamní kampaň včera a dnes ji následuje Air Bank. Stejný krok učinila nedávno Fio banka. Menší banky jsou začátkem roku v oblasti své propagace aktivnější a věří, že k sobě přilákají další klienty, kteří zatím váhají s přechodem od velkých zavedených bank k nováčkům na trhu. Podle informací Fio banky ze včerejší tiskové konference k této bance přejde ročně přes 100 tisíc nových klientů.



Equa bank mění reklamní koncept. Tématem jsou pohádky



Equa bank tento týden představila nový reklamní koncept, který využívá motivů známých pohádek. Obsah a realizaci má na starosti agentura Proboston Creative. Nová reklamní sdělení, ve kterých je hlavní postavou známý herec Roman Vojtek, běží na televizních stanicích od 10. února. Reklamní kampaň bude podpořena i na internetových serverech.

Čtěte zde: Jaké novinky připravuje Fio banka pro rok 2016 a kolik má nyní klientů?



„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.
Televizní spot Equa bank - Ježibanka
Autor: Equa bank

Reklamní spoty uvidí diváci na televizních stanicích Nova, Prima, Barrandov. Vysílat je budou i stanice zastupované společností AT Media. Online reklama poběží v několika formátech především na serverech idnes.cz a seznam.cz a bude využito i RTB.
Televizní spot Equa bank - Dvanáct měsíčků
Autor: Equa bank

Důraz na televizní reklamu



Největší část rozpočtu na reklamní účely vyhradila Equa bank mediálnímu prostoru v televizi.  Druhou významnou část pak na internetovou reklamu. „Televizi vnímáme jako nejefektivnější komunikační nástroj k oslovení našich potencionálních klientů,“ dodává Arslanová.

Pohádka jako platforma pro reklamní sdělení



Pohádkový příběh vždy představí jeden bankovní produkt. „Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů. Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody.
Televizní spot Equa bank - Kouzelník
Autor: Equa bank

Air Bank v nové reklamě láká na převedení hypotéky a půjčky



Air Bank dnes spustila novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

V prvním spotu nazvaném „Komu tím pomůžete“ se Air Bank poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. Pokud si lidé převedou svou hypotéku z jiné banky k Air Bank, mohou ji u ni splácet volnými penězi. Air Bank tedy klienty neomezuje v počtu ani výši mimořádných splátek, a to ani během doby fixace. Klienti díky tomu mohou splatit hypotéku rychleji.

Snadné refinancování od ZUNO Bank reklama

„Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Nový spot Mimořádné splátky


Televizní spot Air Bank - Mimorádné splátky
Autor: Air Bank
.
V druhém spotu nazvaném „Samec“ připomíná Air Bank lidem hlavní důvod pro převod spotřebitelské půjčky, kterým je úspora peněz. Po převodu své půjčky k Air Bank ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun. Samotný převod půjčky je přitom jednoduchý a jde ho udělat nejen na pobočce, ale i z domova po internetu nebo telefonu.

Nový spot Samec najdete zde

Air Bank tak i letos pokračuje ve své kampani tzv. Dvou světů, kterou ale stejně jako loni obohacuje o nové prvky. V prvním spotu se například „Ční bankéř“ sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku.

Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.


      
  


Související články:
Equa bank může díky smlouvě s EIF poskytnout malým a středním podnikům úvěry ve výši 1,8 miliard korun

Změnily se sazby u cizoměnových termínovaných vkladů. Od 1. června dojde i na spořicí účty Equa bank

Žebříček spořicích účtů se v květnu podruhé změnil. Máme nové první místo

Prověřili jsme výhodnost nabídek na refinancování půjček

Žebříček spořicích účtů hlásí změny na dvou příčkách. Sporoindex v květnu opět klesl a další pokles je očekáván

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde



všechny články
Dále v rubrice

Ve spokojenosti s bankovním sektorem nás předběhlo Nizozemí. Jak konkurují FinTech společnosti bankám?

Banky a Fintech společnosti Banky a FinTech společnosti I přes růst spokojenosti českých zákazníků retailových bank o 5,6 procentního bodu klesla Česká republika oproti předchozímu roku z první příčky na druhou pozici...

Význam široké produktové nabídky u bank klesá. Rozhodující jsou technologie

Bankovní produkty a technologie Důležitost rozsáhlé nabídky produktů klesá, banky se zaměřují na moderní technologie

Swiss Life testuje nové řešení s biometrickým podpisem. Zjednoduší administrativu finančního poradenství

Swiss Life testuje nové řešení s biometrickým podpisem. Nové řešení pro tablety, se kterým přišla společnost Swiss Life, by mělo zjednodušit administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Poradci budou moci díky využití moderní technologie...

Počet lidí využívajících bezkontaktní platbu v MHD stoupá

Počet lidí využívajících bezkontaktní platbu v MHD stoupá Před rokem byl zahájen pilotní provoz projektu „Odbavení bezkontaktní platební kartou ve vozech MHD v Plzni“. První prostředky hromadné dopravy, které byly vybaveny novým odbavovacím zařízením...

všechny články v rubrice










   
 
Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 1,25 % ročně
Equa bank


Nej refinancování
V ZUNO dostává každý druhý klient úrok 6,9 % p.a.
ZUNO Bank


Běžný účet
S bezkontaktní kartou za 0 Kč měsíčně
ZUNO Bank


mHypotéka Light
Není nad výhodnou hypotéku!
mBank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz