Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nové televizní kampaně menších bank mají přivést další klienty

11.2.2016  |  Zdeněk Bubák, zprávy Equa bank a Air Bank
  
  


Equa bank - reklama - pohádkaEqua bank spustila novou reklamní kampaň včera a dnes ji následuje Air Bank. Stejný krok učinila nedávno Fio banka. Menší banky jsou začátkem roku v oblasti své propagace aktivnější a věří, že k sobě přilákají další klienty, kteří zatím váhají s přechodem od velkých zavedených bank k nováčkům na trhu. Podle informací Fio banky ze včerejší tiskové konference k této bance přejde ročně přes 100 tisíc nových klientů.



Equa bank mění reklamní koncept. Tématem jsou pohádky



Equa bank tento týden představila nový reklamní koncept, který využívá motivů známých pohádek. Obsah a realizaci má na starosti agentura Proboston Creative. Nová reklamní sdělení, ve kterých je hlavní postavou známý herec Roman Vojtek, běží na televizních stanicích od 10. února. Reklamní kampaň bude podpořena i na internetových serverech.

Čtěte zde: Jaké novinky připravuje Fio banka pro rok 2016 a kolik má nyní klientů?

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.
Televizní spot Equa bank - Ježibanka
Autor: Equa bank

Reklamní spoty uvidí diváci na televizních stanicích Nova, Prima, Barrandov. Vysílat je budou i stanice zastupované společností AT Media. Online reklama poběží v několika formátech především na serverech idnes.cz a seznam.cz a bude využito i RTB.
Televizní spot Equa bank - Dvanáct měsíčků
Autor: Equa bank

Důraz na televizní reklamu



Největší část rozpočtu na reklamní účely vyhradila Equa bank mediálnímu prostoru v televizi.  Druhou významnou část pak na internetovou reklamu. „Televizi vnímáme jako nejefektivnější komunikační nástroj k oslovení našich potencionálních klientů,“ dodává Arslanová.

Pohádka jako platforma pro reklamní sdělení



Pohádkový příběh vždy představí jeden bankovní produkt. „Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů. Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody.
Televizní spot Equa bank - Kouzelník
Autor: Equa bank

Air Bank v nové reklamě láká na převedení hypotéky a půjčky



Air Bank dnes spustila novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

V prvním spotu nazvaném „Komu tím pomůžete“ se Air Bank poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. Pokud si lidé převedou svou hypotéku z jiné banky k Air Bank, mohou ji u ni splácet volnými penězi. Air Bank tedy klienty neomezuje v počtu ani výši mimořádných splátek, a to ani během doby fixace. Klienti díky tomu mohou splatit hypotéku rychleji.

Snadné refinancování od ZUNO Bank reklama

„Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Nový spot Mimořádné splátky


Televizní spot Air Bank - Mimorádné splátky
Autor: Air Bank
.
V druhém spotu nazvaném „Samec“ připomíná Air Bank lidem hlavní důvod pro převod spotřebitelské půjčky, kterým je úspora peněz. Po převodu své půjčky k Air Bank ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun. Samotný převod půjčky je přitom jednoduchý a jde ho udělat nejen na pobočce, ale i z domova po internetu nebo telefonu.

Nový spot Samec najdete zde

Air Bank tak i letos pokračuje ve své kampani tzv. Dvou světů, kterou ale stejně jako loni obohacuje o nové prvky. V prvním spotu se například „Ční bankéř“ sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku.

Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.


      
  


Související články:
Banky provedly v dubnu ve svých cenících mnoho změn, nejvíce Raiffeisenbank. V květnu upraví důležité položky i ČSOB

Jak Češi spoří? Stále se nezřekli spořicích účtů, které nabízejí alespoň nějaké zhodnocení. Budou se sazby u spoření zvyšovat?

Peníze by klientům nejlépe zhodnotila ČSOB. Představujeme roční výsledky Profitoskopu - modelu spoření a investování u českých bank

Kolik stojí zaslání SMS od banky?

Změny sazeb u spořicích produktů: Sazby v korunách dál klesají, eurové, dolarové a librové jdou nahoru

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB instalovala v Praze vkladomat, který přijímá i mince

ČSOB Pokud jste se rozhodli rozbít prasátko a úspory z něj vložit přímo na účet, anebo podnikáte a často inkasujete „drobáky“, ČSOB vám nově nabízí řešení v podobě vkladových bankomatů s příjmem mincí...

MONETA Money Bank do tří let změní design téměř všech svých poboček

Nová pobočka MONETA Money Bank Pobočky MONETA Money Bank získají zcela nový design, který navrhlo studio 3070. Podle banky dostanou klienti větší komfort a rychlejší obsluhu s důrazem na zachování diskrétnosti. První z nich je...

Peníze by klientům nejlépe zhodnotila ČSOB. Představujeme roční výsledky Profitoskopu - modelu spoření a investování u českých bank

Profitoskop V dubnu uběhl rok od zahájení projektu Profitoskop, ve kterém měly české banky šanci ukázat, jak jsou schopny svým klientům zhodnotit jejich peníze prostřednictvím svých aktuálně nabízených...

Hospodářské výsledky bank v roce 2016. Zisk velkých bank zlepšil prodej podílů v karetní společnosti VISA

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


Termínovaný vklad ANO
Úroková sazba až 3,2 % ročně
ANO spořitelní družstvo


Minutová půjčka
s RPSN od 5,9 %
Equa bank


MONETA Money Bank
Expres půjčka od 5,9 %
MONETA Money Bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz