ERV Evropská pojišťovna připravila několik novinek. Spustila prodejní aplikaci a upravila klientskou zónu
8.7.2016 | Monika Šimůnková, zpráva ERV Evropská pojišťovna | |
ERV Evropská pojišťovna spustila novou aplikaci Sales Online. Ta zjednodušuje a zrychluje nákup pojištění. Aplikace je v provozu od 30. června. Nová je i klientská zóna Moje Evropská, ve které klienti naleznou kompletní informace o svých pojistkách i škodách a získají slevu.
Klienti ERV Evropské pojišťovny mohou nyní snadno a rychle nakupovat pojištěni. Pojišťovna totiž spustila novou aplikaci Sales Online, která je v provozu od 30. června. Do prodejní aplikace se klient dostane z domovské stránky pojišťovny nebo přes sekci On-line služby. „Aplikace se dokáže přizpůsobit jakémukoli rozměru displeje či obrazovky,“ říká manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny Vlastimil Divoký. Při vývoji aplikace byl zvolen postup mobile first, kdy se funkčnost a grafika nejprve optimalizuje pro zobrazení na mobilních zařízeních, a teprve poté na desktopové verze. Přehled nabídky neživotního pojištění najdete zde V rámci vývoje probíhalo její rozsáhlé uživatelské testování, aby co nejvíce odpovídala požadavkům klientů. Pro rychlou a jednoduchou obsluhu byly použity názorné ikony, které intuitivně provází klienta při nákupu cestovního pojištění. Aplikace existuje i v plnohodnotné anglické verzi. Pokud se klient zaregistruje a přihlásí do svého osobního profilu, aplikace sama doplní jeho osobní údaje, pokud si bude chtít koupit další cestovní pojištění nebo nahlásit škodu. Při registraci sleva 10 % ERV Evropská pojišťovna se zabývala i inovací klientské zóny Moje Evropská, do které se klient může registrovat přes web pojišťovny nebo během online sjednávání pojištění, kdy do ní získá dočasnou registraci. „Hlavní výhodou registrace do klientské zóny je sleva 10 % na online nabízené produkty,“ upozorňuje Divoký. Přihlášený uživatel navíc vidí přehled všech svých pojistek. Získá tak snadno přístup ke všem jejím důležitým parametrům, jako je číslo pojistky, její platnost i rozsah. „Ke konkrétní pojistce zde klient může jednoduše nahlásit i škodu a zároveň sledovat stav jejího vyřizování,“ doplňuje Divoký. Součástí klientské zóny je i cestovní rádce s přehledem rizikových oblastí, často kladenými dotazy i užitečnými radami na cestu. reklama
|
Od 30. června je spuštěno i upravené online hlášení škod Claims Online, ve kterém lze nahlásit škodu včetně nahrání všech potřebných podkladů pro její vyřízení. Klientská zóna je propojena s prodejní aplikací. Klient tak může využít toho, že při sjednání pojištění nebo hlášení škody online se mu automaticky přenesou údaje z jeho osobního profilu a on je nemusí opakovaně vypisovat.
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|