Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.
reklama
|
„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.
Srovnání stavebního spoření najdete zde
Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.
Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde
Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.
Jak a proč kampaň vznikla?
Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida