Obsluha retailových klientů Citibank byla převedena pod křídla Raiffeisenbank. Nyní přechod čeká na klienty Zuno
13.10.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Raiffeisenbank | |
Na začátku března letošního roku došlo k přechodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank. Bezprostředně poté byl zahájen samotný proces převodu klientských produktů, tj. kreditních karet, účtů, investičních produktů či úvěrů. V tento okamžik jsou již bývalí klienti české Citibank s kreditními kartami plně obsluhováni v systémech Raiffeisenbank, čímž byla završena další fáze akvizice.
Raiffeisenbank oznámila, že úspěšně převedla většinu produktů retailových klientů Citibank do svých vlastních systémů. K přesunu došlo u kreditních karet, běžných účtů, investičních produktů a úvěrů. „Převod klientů s kreditními kartami probíhal v šesti víkendových vlnách. Vše se podařilo uskutečnit dle plánu a jsme rádi, že nedošlo k žádnému nárůstu odchodovosti klientů,“ říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví a dodává: „Po celou dobu jsme s klienty aktivně komunikovali. Finální SMS zpráva přišla vždy v příslušnou neděli ráno a informovala klienta o tom, že konkrétně jeho karta již byla převedena do naší banky a že tedy již může pro své transakce používat kartu novou.“ Raiffeisenbank prý aktuálně dokončuje převod posledních klientů s účty a investicemi. „V tuto chvíli je již přes 90 % prostředků klientů převedeno a celkový objem aktiv pod správou převáděných klientů je dokonce vyšší, než byl k 1. březnu 2016. Tento vývoj předčil naše očekávání,“ uvádí Vladimír Kreidl. Veškeré informace týkající se akvizice retailové části české Citibank jsou klientům stále k dispozici na speciální internetové stránce na adrese www.rb.cz/prevod-citi. „Zkušenosti, které jsme v posledních letech získali, můžeme nyní zúročit při přípravě nabídky kompletních bankovních služeb pro klienty ZUNO BANK. Tu bychom jim chtěli představit v následujících měsících. Na nové klienty se velmi těšíme. Obě banky jsou součástí jedné skupiny a tak je jasné, že klientům přechod k nám maximálně zjednodušíme,“ doplňuje Vladimír Kreidl.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Jak banky hospodařily a jaké produkty nabízely v roce 2023?
Banky začínají zveřejňovat výsledky hospodaření za rok 2023. Výsledky budeme postupně doplňovat do tabulky s výsledky za rok 2022. Ve druhé tabulce jsme zveřejnili výsledky za produktovou nabídku bank, tzn. které banky mají...
|
Revolut k ochraně zákazníků před podvody s kartami začal využívat AI
Revolut oznámil spuštění pokročilé funkce detekce podvodů, která pomáhá chránit zákazníky před podvody s kartami. Zákazníci Revolutu mohou už nyní pocítit přidanou vrstvu bezpečnostní ochrany, nad rámec již zavedené technologie pro odhalování podvodů APP...
|
Nakonec dobrá zpráva "jen" technická chyba v aplikaci Komerční banky
Ve čtvrtek ráno se ukázaly některým klientům KB platby ve výši tisíců a stovek korun, které se tvářily, jako že proběhly ve švýcarských francích...
|
všechny články v rubrice
|