Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Novinky pojišťoven pro duben: nižší náklady na krytí vážných nemocí, kalkulačka nákladů životního pojištění a další

31.3.2017  |  aktualizováno 3.4.2017  |  Zdeněk Bubák, zprávy ČSOB Pojišťovny, Allianz a ČPP
  


PojištěníJaké novinky se objevily na pojistném trhu úplně na konci března nebo začnou platit od 1. dubna 2017? ČSOB Pojišťovna přichází s inovací svého životního pojištění Forte. Přitom zlevní krytí rizika vážných chorob a smrti o 30 %. Allianz pojišťovna začala provozovat srovnávací kalkulačku nákladů na životní pojištění, kde se objevují nejen její ale i konkurenční produkty. Česká podnikatelská pojišťovna odstartovala akci, ve které mohou klienti získat připojištění KLIKA k povinnému ručení do konce června se slevou. KLIKA nahrazuje klasické havarijní pojištění.



ČSOB Pojišťovna od 1. dubna inovuje své životní pojištění Forte



ČSOB Pojišťovna od dubna zlevní krytí nejzásadnějších rizik v rámci životního pojištění. Jde o pojištění pro případ vážných chorob a smrti, která zlevní o více než 30 %.

„Češi dlouhodobě upřednostňují pojištění pro případ úrazu na úkor zajištění klíčových rizik, zejména pak vážných onemocnění. Chceme tímto krokem klienty podpořit v tom, aby mysleli při uzavírání životního pojištění i na krytí těch nejvážnějších rizik, které život přináší,“ uvedl Milan Březina, ředitel produktů životního pojištění ČSOB Pojišťovny.

Přehled životního pojištění s popisem jednotlivých produktů najdete zde

Podle ČSOB Pojišťovny je dlouhodobě nejoblíbenější pojištění trvalých následků úrazu a denního odškodného pro případ úrazu. Tato pojištění má sjednáno téměř 8 z 10 klientů. V případě tzv. denního odškodného, je pojistné plnění vypláceno především za lehčí úrazy např. pohmožděniny, různé rány, vymknutí kloubů či zlomeniny. Jedná se tedy o situace, které klientův život ovlivní obvykle na několik dnů, maximálně týdnů.

Naopak vážné onemocnění, případně smrt, mají zásadní dopad na rodinný rozpočet. Nejde jen o trvalý výpadek příjmů, ale i o dodatečné náklady, se kterými se rodina musí vypořádat.

„Zlevnění pojištění pro případ vážných chorob a smrti pro klienta znamená, že nyní pořídí takové životní pojištění výrazně levněji, nebo si může za stejné peníze sjednat výrazně vyšší pojistné částky,“ doplnil Milan Březina z ČSOB Pojišťovny.



Allianz jako první nabízí srovnání nákladovosti životního pojištění s konkurencí



Pojišťovna Allianz nově umožňuje porovnat počáteční poplatky produktu Allianz ŽIVOT s podobnými životními pojistkami u konkurence. V nové kalkulačce je třeba vyplnit měsíční pojistné, dobu pojištění a konkrétní produkt u jiné pojišťovny.

Zákonný nárok na informaci o výši počátečního poplatku v rámci investičního životního pojištění budou mít klienti pojišťoven od příštího roku.

Pojištění Allianz ŽIVOT představila Allianz na začátku března tohoto roku. Produkt zvýhodňuje lidi, kteří se snaží žít zdravě, nemají výraznou nadváhu a nekouří. Ti získají novinku výrazně levněji. Skutečnou úsporu oproti známým produktům si tedy každý může už dnes spočítat přímo na stránkách Allianz pojišťovny. „Klient si může jednoduše ve srovnávači zadat, jakou částku měsíčně za životní pojištění platí a na jak dlouho má pojistku uzavřenu. Výběrem konkrétních konkurenčních produktů pak zjistí, jak vysoký počáteční poplatek sníží jeho kapitálovou hodnotu,“ dodává Martin Podávka, ředitel Market Managementu pojišťovny Allianz.

Klienti si přitom mohou porovnat Allianz ŽIVOT s 11 nejčastějšími produkty životního pojištění na domácím trhu k 1. březnu roku 2017. „Vycházíme ze sazebníku nebo pojistných podmínek daného pojištění, najdeme část s počátečními poplatky a dle zadaného pojistného a pojistné doby dopočítáme celý počáteční poplatek,“ vysvětluje metodiku výpočtu Nikola Venzhöferová z Allianz pojišťovny.

Navíc se sazebník týkající se produktu Allianz ŽIVOT vejde na jednu stranu textu. Pojišťovna tvrdí, že klient nebude platit žádné skryté poplatky. Podle Allianz jde o jediný produkt na českém trhu, který klientům umožňuje nastavit investiční nebo skutečnou rizikovou variantu.

Allianz ŽIVOT obsadil v březnovém žebříčku rizikového životního pojištění na Finparádě.cz první místo. Psali jsme o tom zde: Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN.

Kalkulačka živtoního pojištění od Allianz
Autor: Allianz pojišťovna

ČPP startuje jarní kampaň s novým připojištěním KLIKA a nabízí je se slevou



Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) odstartovala svoji kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června.

Akce ČPP pamatuje na řidiče, kteří se stanou viníky dopravní nehody. Zatímco poškozeným je vzniklá škoda proplacena z povinného ručení viníka nehody, samotný viník si škodu musí uhradit sám nebo z jiného pojištění. A to buď z havarijního, a nebo může využít nové připojištění KLIKA.

Přehled autopojištění včetně popisu jednotlivých produktů najdete zde

„Výhodou připojištění KLIKA je výrazně nižší cena proti klasickému havarijnímu pojištění. Ke sjednanému povinnému ručení si můžete KLIKU pořídit již od 31 korun měsíčně. Limit pojistného plnění si zde přitom klient volí sám," uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. 

Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov. Kampaň dostane také výraznější podporu v rozhlasovém vysílání a bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé ČR. Objeví se i v tisku, a to v nejsledovanějších denících a či týdenících a dokonce i v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let tyto služby zajišťuje.

Pojišťovna České spořitelny vyplácí při vážném onemocnění příspěvek na léčení 60 000 korun



Pojišťovna České spořitelny zvýhodnila pojištění vážných nemocí prostřednictvím mimořádné jarní akce. Klientům, kteří si od 1. dubna 2017 do 31. května 2017 toto pojištění v rámci FLEXI životního pojištění sjednají a v budoucnu onemocní kteroukoliv ze sjednaných diagnóz, vyplatí příspěvek na léčení 60 000 korun. Akce platí i pro stávající klienty, kteří si pojištění vážných nemocí do smlouvy poprvé přidají.

Pojišťovna bude příspěvek na léčení vyplácet měsíčně v šesti pravidelných platbách ve výši 10 000 korun. „Příspěvek na léčení vyplatíme automaticky, klienti o něj nebudou muset žádat ani prokazovat své náklady s léčením. Peníze navíc tak mohou klienti využít už na začátku léčby, kdy jsou náklady s ní související nejvyšší,“ uvádí Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Léčba vážných nemocí obvykle trvá několik měsíců i let. Vážné nemoci také bývají nejčastější příčinou invalidity, a tak je důležité se pro tyto případy dobře zajistit.“

Pozn.: Poslední příspěvek "Pojišťovna České spořitelny ..." byl do článku doplněn 3. dubna 2017.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz