Raiffeisenbank bude letos v několika vlnách klientům měnit internetové bankovnictví za nové. Jaké bude?
31.5.2017 | aktualizováno 19.6.2017 | Zdeněk Bubák | |
Raiffeisenbank informuje na svých webových stránkách, že připravila nové internetové bankovnictví. Klienti by tak měli mít možnost snadněji spravovat své produkty v bance, vyhledávat v historii pomocí klíčových slov, nastavit si upozornění o pohybech na účtu v podobě SMS nebo e-mailu. Přímo z nového internetbankingu bude možné požádat o nový produkt. Přinášíme vám podrobnosti o novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Na jaké novinky v internetovém bankovnictví se mohou těšit klienti Raiffeisenbank a kdy je banka klientům zpřístupní? Během víkendu 17.-18. června převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví. To se dočkalo řady vylepšení včetně hlavní stránky se všemi nejdůležitějšími informacemi. (Aktualizováno 19.6.2017) | Nové funkčnosti v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank - Jednoduchá správa financí na nové hlavní stránce. Klient zde uvidí přehled všech svých produktů se základními informacemi, interaktivními grafy a možností rychlé a jednoduché navigace
- Přehledná orientace v platbách díky fulltextovému vyhledávání a možnosti nastavení a uložení rozšířených filtrů
- Zjednodušení převodu mezi vlastními účty s možností libovolně přesouvat prostředky mezi účty klienta ve zjednodušeném formuláři
- Jednoduché a přehledné zadávání SEPA a zahraničních plateb
- Snadnější splacení kreditní karty
- Detailní přehled investičního portfolia a podílových fondů na hlavní stránce
- Žádost o nový produkt v internetovém bankovnictví - nová debetní nebo kreditní karta, spořicí účet nebo půjčka
- Služba Informuj mě o pohybech na účtu nebo platbách kartou
- Design a ovládání se přizpůsobí počítači klienta, tabletu i mobilnímu telefonu
Na co si dát pozor při přechodu na nové internetové bankovnictví? - Dojde ke zrušení „Informuj mě“ poštou, faxem a do schránky internetového bankovnictví. Upozornění o změnách na účtu klienta bude nově chodit pouze formou SMS a e-mailu.
- Před převodem do nového internetového bankovnictví je nutné sjednotit přihlašovací údaje klienta. Ty klienty, kteří mají v současné době více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, bude banka kontaktovat s kroky, které je třeba učinit. Klient si zvolí jen jeden přihlašovací údaj, který bude nadále využívat, ostatní přihlašovací údaje budou zrušeny.
- Zrušení minimálně využívaných služeb, ty nebudou do nového internetového bankovnictví převedeny:
- Limity na protiúčet
- Trvalý příkaz k inkasu
- Platba na adresu
Informace o termínu a způsobu převodu na nové internetové bankovnictví najdete zde. Nová hlavní stránka Klienti se na nové hlavní stránce setkají s jednodušší navigací, která jim umožní získat okamžité informace o využívaných produktech a spravovat je. Přehled všech využívaných produktů včetně interaktivních grafů klient uvidí hned po přihlášení (video) Obrázek 1: Hlavní stránka nového internetového bankovnictví Raiffeisenbank Zdroj: Raiffeisenbank Přehledná historie pohybů Ve vylepšené historii pohybů si klienti zobrazí všechny platby, nově navíc s možností rozšířeného vyhledávání pomocí klíčových slov a filtrů (viz podobné funkce v internetbankingu mBank) . Obrázek 2: Historie pohybů v novém internetovém bankovnictví Raiffeisenbank Zdroj: Raiffeisenbank Služba Informuj mě Služba "Informuj mě" umožňuje zasílání upozornění o pohybech na účtu nebo platbách kartou ve formě SMS či e-mailu. Obrázek 3: Služba Informuj mě Zdroj: Raiffeisenbank Pohodlnější zřízení nových služeb O nový produkt bude moci klient požádat přímo v internetovém bankovnictví. Sjedná si půjčku nebo si založí spořicí účet. Může si odsud zažádat i o novou platební kartu. Obrázek 4: Žádost o nový produkt Zdroj: Raiffeisenbank Správa produktů Klient si může své produkty přizpůsobit díky online správě (video) Obrázek 5: Správa platebních karet Zdroj: Raiffeisenbank Obrázek 6: Detail kreditní karty Zdroj: Raiffeisenbank Zjednodušení vzorů plateb Platbu půjde založit jediným kliknutím na hlavní stránce a vzor tuzemských a zahraničních plateb bude zkrácen. Video k platbě najdete zde. Obrázek 6: Nová platba Zdroj: Raiffeisenbank Přizpůsobivý design Vzhled internetového bankovnictví se přizpůsobí zobrazení na počítači, tabletu i mobilním telefonu. Informace o převodu Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví banka vymění za novou aplikaci postupně, a to v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu budou klienti informováni zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem. Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud má klient u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostane společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty bude banka včas předem informovat. Nové internetové bankovnictví začnou postupně využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem nebo využívají Kreditní karty online. Ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 se vypne stávající eKonto a ráno se již klient přihlásí do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy bude banka novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací. Co se změní na přihlašování? - Přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
- Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes webové stránky Raiffeisenbank.
- Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.
- Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" bude klient přesměrován na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončí.
- Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu klient nejprve zaktualizuje jeho verzi. Pokud má nastaveny automatické aktualizace, nemusí se o nic starat.
Videa představující nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank: Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank- Hlavní stránka Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa účtu Autor: Raiffeisenbank Nové internetové bankovnictví od Raiffeisenbank - Správa karet Autor: Raiffeisenbank
všechny články | |
Dále v rubrice
Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti
Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...
|
Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb
Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...
|
Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?
Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...
|
Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?
UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|