Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Tlumočník nebo asistenční služba online, co vše může být součástí cestovního pojištění?

19.7.2017  |  Iva Korgerová, zprávy ČSOB Pojišťovny a ERV Evropské pojišťovny
  


ThajskoVydáváme-li se na dovolenou do zahraničních destinací, většinou si cestu i pobyt „připojišťujeme“, tedy si pořizujeme cestovní pojištění. Často se především zajímáme o výši pojistného plnění v případě vzniku „problému“ v podobě pojistné události. Víme ale, jak konkrétně bude vypadat asistence, kterou nám pojišťovna poskytne? 


ČSOB Pojišťovna k cestovnímu pojištění nabízí tlumočníka zdarma



Představte si, že jste v cizině šlápli na mořského ježka. Vyhledali jste lékařskou pomoc a cítili se jako Alenka v říši divů, protože jste nerozuměli doktorům. Jazyková bariéra je pro většinu Čechů stále velkou překážkou. ČSOB Pojišťovna proto v rámci svého cestovního pojištění přibalí všem klientům Skupiny ČSOB tlumočníka na cesty zdarma v podobě asistence po telefonu.

„Podle našeho průzkumu 81 % Čechů netuší, že v rámci cestovního pojištění mohou využít služeb tlumočníka zdarma. Přitom 84 % lidí by tuto možnost využilo,“ uvedla produktová manažerka cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny Ivana Nekvindová s tím, že Češi se nejčastěji v zahraničí běžně domluví angličtinou. „Ve stresových situacích by však většina z nich uvítala možnost využít tlumočníka, který jim vše vysvětlí, správně pochopí odborné termíny a nabídne jim tak i psychickou podporu,“ doplnila.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce



ERV Evropská pojišťovna má vlastní asistenční službu



V rámci cestovního pojištění ERV Evropská pojišťovna nabízí vlastní asistenční službu. „Více než stočlenný tým je klientům k dispozici non-stop v osmi jazycích. Dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě,“ popisuje asistenční službu Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a pokračuje: „V případě komplikací je klientům ERV Evropské k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.“

Klient hovoří se zkušeným operátorem, který zajistí nejvhodnější postup řešení potíží. Asistence v případě potřeby zajistí překladatele, sledování zdravotního stavu českým asistenčním lékařem či platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Jak asistenční služba ERV Evropské pojišťovny funguje v praxi?



Klientka volala z Kapverdských ostrovů, že má horečku, kašel a bolest hlavy. ERV Evropská klientku okamžitě nasměřovala do místní prověřené kliniky. Druhý den, kdy se její stav zhoršil, pojišťovna klientku transportovala do nemocnice. Po následné konzultaci s ošetřujícím lékařem se ERV rozhodla pro převoz do jiné země, z důvodů kvalitnější lékařské péče, jelikož klientce hrozilo selhání ledvin. V dané situaci bylo takové řešení bezpečnější než transport až do ČR. Ve spolupráci s EC Cape Town a EC Mallorca pojišťovna zajistila leteckou ambulanci na Kanárské ostrovy, které disponují kvalitní zdravotní péčí.Klientka strávila v nemocnici 12 dnů. Po celou dobu byla monitorována asistenčním lékařem, který její stav dále konzultoval s domácím lékařem klientky. Pojišťovna bezplatně ubytovala dceru klientky v hotelu u nemocnice, aby mohla matku navštěvovat.

Po zlepšení stavu ERV Evropská zorganizovala převoz klientky do ČR. Vyslala za ní českého lékaře a sestru, kteří ji doprovodili. Na pražské letiště již byla přistavena ambulance, která klientku odvezla do nemocnice v Klatovech, aby měla co nejblíže příbuzným. Po celou dobu asistenční služba intenzivně komunikovala s rodinou klientky, jejím ošetřujícím i domácím lékařem.

Mobilní aplikace ERV Evropské umožňuje mít asistenta po ruce



Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“ umožňující spojení s asistentem pomocí jednoho tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Při cestě na Slovensko pozor na cestovní pojištění i pravidla silničního provozu

Obrázek: Slovenská dálnice Slovenská republika, s malebnými horami a vyhlášenými lázeňskými městy, přitahuje rok co rok mnoho návštěvníků z ČR. Nezapomínejme, že už delší dobu nejsme součástí jednoho státu a pravidla se tak mohou lišit. V článku najdete informace o...

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz