Česká spořitelna ve znamení velkých změn: nová centrála, nové webové stránky a nové přímé bankovnictví
20.9.2017 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny | |
Českou spořitelnu a její klienty čekají v blízké i ve středně vzdálené budoucnosti velké změny. Banka se rozhodla přestěhovat svoji centrálu z budov u stanice metra Budějovická do novostavby, která vznikne u jiné zastávky metra, a to Smíchovské nádraží. Další významnou změnou, kterou již pocítí klienti nebo lidé zajímající se o služby banky, budou nové webové stránky, které Česká spořitelna spustí od letošního října. Brzy také banka zavede do plného provozu nové internetové a mobilní bankovnictví s názvem George, které by mělo poskytovat opravdové digitální poradenství.
Centrála České spořitelny se v budoucnu bude stěhovat na pražský Smíchov Podle dnešní tiskové zprávy z České spořitelny se tato banka a společnost Sekyra Group dohodly na společném záměru proměnit lokalitu současného smíchovského nádraží v moderní multifunkční čtvrť. Její součástí se má stát i nová centrála banky. Dohodu o záměru včera 19. září odsouhlasilo představenstvo České spořitelny. Česká spořitelna také vypsala ve spolupráci se studiem MOBA otevřenou mezinárodní architektonickou soutěž na podobu nové budovy své centrály. Srovnání bankovních osobních účtů najdete zde Nové sídlo spořitelny by mělo mít podobu kampusu, který bude kromě administrativních prostor zastřešovat i provozovny využívané jak zaměstnanci banky, tak i širokou veřejností. Spořitelní kampus by tak přispěl k občanskému vybavení celé lokality. Vypsaná architektonická soutěž bude mít dvě kola. Soutěži bude předcházet kvalifikační kolo, do kterého se mohou přihlásit jak tuzemská, tak i zahraniční architektonická studia. Odborná porota následně do prvního kola vybere 15 uchazečů, aby zpracovali své návrhy. Z nich postoupí do finále 6 nejzajímavějších návrhů. Odborná mezinárodní porota bude složená ze zástupců banky i nezávislých odborníků, jejím předsedou bude architekt Petr Hlaváček. Konkrétní návrhy včetně termínů projektu a dalších podrobností budou upřesněny až po vyhodnocení architektonické soutěže. Nové webové stránky České spořitelny budou začátkem října Prostředí nového webu České spořitelny, který bude spuštěn začátkem října, se přizpůsobí každému zařízení, a to počítači, tabletu nebo mobilu. Banka změní i vizuální styl, který vychází z jednotného konceptu skupiny Erste a upraví podobu většiny aplikací, např. vyhledávače poboček. Ten nově umí filtrovat pobočky pro handicapované nebo najít nejbližší pobočku a bankomat podle aktuální polohy, a to včetně informace o otevírací době. Autor: Česká spořitelna Vylepšení se dočká proces online objednávání na schůzku s poradcem, který by měl být rychlejší a intuitivnější. Aplikace si také pamatuje, kterou pobočku člověk naposledy hledal a nabízí ji přímo na úvodní stránce webu. Najděte si nejbližší pobočku hledané banky Struktura stránek by měla být přehlednější a obsah srozumitelnější. Součástí nových webových stránek bude „chat“ okénko. Příští rok budou mít přístup do nového přímého bankovnictví George všichni klienti O testování programu George jsme psali již zde: Česká spořitelna testuje v pilotním provozu novou aplikaci internetového a mobilního bankovnictví s názvem George Podle rozhovoru s Filipem Zemanem, ředitelem digitálního a přímého prodeje České spořitelny, který vyšel na portálu iDnes, od příštího roku k programu George získá přístup všech 2,8 milionu klientů, kteří mají v bance účet (celkem má spořitelna 4,7 milionu klientů). „Na jednom místě nabídne klientům kompletní správu rodinného rozpočtu,“ řekl Zeman v rozhovoru pro iDnes. Díky nové aplikaci bude prý banka umět poskytnout opravdové digitální poradenství, část z toho, co dnes dělají finanční poradci na pobočce. Výhodou bude možnost získávat poradenské informace na denní bázi a ne jen jednou začas na pobočce. Hlavním rysem se stane multibanking, klient si bude moci svůj účet propojit se svými dalšími účty nebo finančními produkty, které má kdekoliv v Evropské unii. Fyzického poradce však aplikace nenahradí a ani to nebylo cílem. Každý si bude moci aplikaci přizpůsobit prostřednictvím volitelných doplňků. Aktivovat si budete moci jen to, co budete používat. Aplikace má i lepší vyhledávání transakcí, díky němuž bude třeba jednodušší zadávat opakované platby. Hlavním trendem je zjednodušení přihlašování při zachování bezpečnosti. Banka kromě přihlášení pomocí otisku prstu (které zatím nabízí jen u aplikace Můj Stav, což je jen prohlížecí aplikace bez možnosti aktivně provádět transakce) testuje i ověřování hlasem, kdy prý bude stačit normálně mluvit. Čtěte také zde: Jak na novinku skenování obličeje mobilem reagují české banky? Kdy Face ID najdete v mobilním bankovnictví?
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...
|
Index termínovaných vkladů v dubnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...
|
Jak financovat nemovitost bez hypotéky
Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?
|
všechny články v rubrice
|