Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Cenu pokroku vyhrály pojišťovna Maxima a Česká spořitelna. Cenu publika získala AXA Assistance

1.11.2017  |  Zdeněk Bubák, zpráva Chytrý Honza
  


Cena pokrokuVe třetím ročníku Ceny pokroku, soutěži o nejlepší inovativní produkty v oblastech bankovnictví a pojišťovnictví vyhlašované společností Chytrý Honza, zvítězily Česká spořitelna a pojišťovna Maxima. Cenu publika získala pojišťovna AXA Assistance. Předání výher v podobě skleněné pokladnice proběhlo v Café Royal v Praze.


Letošního třetího ročníku Ceny pokroku se zúčastnilo 29 projektů, které přihlásily instituce napříč celým finančním sektorem. Ty do soutěže nominovaly produkt, službu, technické řešení nebo aplikaci, které považují za nejvíce inovativní. Jedinou podmínkou k přihlášení byl vznik inovace v uplynulém období jednoho roku a její funkčnost pro veřejnost v roce 2017.



„Hlavním účelem soutěže je především motivovat celý finanční sektor k vymýšlení nejrůznějších inovativních řešení. Pro nás je nadčasový přístup k práci jedním z hnacích motorů celého sektoru,“ říká Jiří Paták, výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza. „Zároveň jsme velmi rádi, že finanční instituce opět projevily zájem se svými technologickými projekty pochlubit a Ceny pokroku se zúčastnit.”

Hlavní ceny získaly pojišťovna Maxima, Česká spořitelna a AXA Assistance



Cenu v kategorii pojišťovnictví získala pojišťovna Maxima za pojištění MaxDoctors, které nabízí nadstandardní léčebnou péči poskytovanou po telefonu nebo prostřednictvím videohovoru. Doktoři mohou klientům vysvětlit obsah lékařských zpráv či konzultovat užívání léků. Konzultanti a lékaři jsou k dispozici 24 hodin denně, o víkendech i svátcích.

Přehled nabídky pojištění najdete zde

Cenu v kategorii bankovnictví získala Česká spořitelna za web pujckabezpapiru.cz, který umožňuje získat půjčku během několika minut i neklientům České spořitelny. Celý proces lze projít bez prodlev, samostatně, a to až po čerpání prostředků přímo na účet klienta. K dispozici je online a telefonická podpora.

Přehled nabídky půjček a dalších úvěrových produktů najdete zde

Cenu publika získala pojišťovna AXA Assistance za digitální asistenční kartu Your Pass. Ta slouží k uložení asistenční kartičky k cestovnímu pojištění do smartphonu a obsahuje všechny informace o sjednané pojistce, důležité kontakty a odkazy. Kartičku lze získat naskenování příslušného QR kódu.

Jak si vedly bankovní, pojišťovací a další produkty v soutěži Finparáda - Finanční produkt roku?

Cena pokroku 2017
Autor: Chytrý Honza. Na snímku zástupci vítězných projektů zleva: Jan Slavík (Pojišťovna Maxima), Lukáš Pudil (Česká spořitelna), Lukáš Přikryl (AXA Assistance)

„Letošního ročníku Ceny pokroku se zúčastnily zajímavé a technologicky vyspělé projekty. Porota měla velmi těžkou práci a my jsme moc rádi, že zvítězila taková inovativní řešení, která mají přínos nejen pro samotný finanční sektor, ale také pro širokou veřejnost,” doplňuje k výsledkům Jiří Paták.

K hodnocení jednotlivých projektů přizval Chytrý Honza odbornou porotu složenou ze specialistů na finanční trh, ekonomických novinářů a odborníků na marketing či informační technologie.


      
  



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde



všechny články
Dále v rubrice

Jak financovat nemovitost bez hypotéky

Obrázek: Hypotéka Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz