Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka má nejvíce klientů mobilního bankovnictví. V září přidala do aplikace nové funkčnosti

17.9.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky
  


Mobilní bankovnictvíMobilní bankovnictví je nejrychleji rostoucí bankovní službou v poslední době. Umožnila to vysoká penetrace obyvatelstva chytrými mobilními telefony a relativně levné a rychlé mobilní datové připojení. Komerční banka dnes informovala, že má 550 tisíc klientů mobilního bankovnictví a je tak největší bankou z tohoto pohledu na českém trhu. Na září banka připravila do mobilního bankovnictví pár novinek.


Počet uživatelů některé z aplikací mobilního bankovnictví Komerční banky, a to buď Mobilní banka (občané), nebo Mobilní banka Business (podnikatelé a firmy), překročil hranici 550 tisíc uživatelů.

Banka se odkazuje na server mediar.cz, který tvrdí, že je KB v počtu klientů s instalovanou aplikací mobilního bankovnictví v ČR nejlepší. Na druhé pozici se umístila Česká spořitelna (323 tisíc klientů), třetí místo obsadila Air Bank (300 tisíc klientů).

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


„Velký zájem o naše aplikace mobilního bankovnictví vychází jednak ze snahy co nejrychleji implementovat nejnovější inovace, jako je například přihlašování a potvrzování transakcí otiskem prstu nebo face ID, ale také z přehlednosti a uživatelské přívětivosti aplikací nebo z maximálního důrazu na bezpečnost. Protože právě bezpečnost má a bude mít v oblasti bankovních a finančních služeb tu nejzásadnější přidanou hodnotu, nabízíme klientům bezpečnostní řešení Trusteer od IBM,“ uvedl Mojmír Prokop, Manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence v KB.



V září Komerční banka vydala novou verzi mobilního bankovnictví, ve které lze reklamovat transakce platební kartou nebo si navýšit měsíční příspěvek na penzijní spoření včetně úpravy trvalého příkazu. Díky automatickému načtení čísla karty lze také jednoduše povolit platby přes Google Pay a při odeslání SEPA platby už není potřeba vyplňovat zemi příjemce. Aplikace na platformě Android zabírá méně místa v paměti mobilního telefonu. 


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?

Obrázek:Běžné účty slevy a bonusy UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...

Air Bank dále rozšíří exkluzivní výhody pro společné klienty s O2

Obrázek: Výhody Unity Air Bank Unity navazuje na úspěšnou spolupráci Air Bank a O2, která od loňského roku přináší jejich společným zákazníkům 300 Kč měsíčně za používání služeb obou firem. Se vznikem Unity získají společní klienti...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz