Staffino umožňuje hodnotit služby i personál. Do nezávislého průzkumu se nově zapojila i Česká spořitelna

Více než tři stovky firem v České republice již využívá unikátní systém Staffino, nezávislý a neanonymní systém okamžitého hodnocení personálu, služeb a zboží. Od září se k nim připojila i Česká spořitelna. Přes web a jednoduchou aplikaci mohou nyní zájemci hodnotit bankovní poradce, pokladníky, nabízené produkty i zákaznickou linku v šesti pobočkách.

„Zpětná vazba od klientů je pro nás velmidůležitá. Pro získání relevantních dat a zlepšování služeb používáme různé průzkumy, jako je například mystery shopping, zpětné volání klientům nebo vyplňování dotazníků. V dnešní době mobilních aplikací jsme se rozhodli zapojit se také do nezávislého systému Staffino, který poskytuje České spořitelně prostředí pro získávání zpětné vazby od klientů, vytváření profilů jednotlivých poboček a získávání analýzy z hodnocení," uvedl Martin Matras, ředitel odboru Ombudsman a klientská zkušenost.

Spolupráce České spořitelny se Staffinem odstartovala v září letošního roku a zájemci mohou snadno vyjádřit svou zkušenost s konkrétním bankovním poradcem, pokladníkem, mohou vyjádřit názor na nabízený produkt či službu nebo zhodnotit zákaznickou linku. „Na připomínky či náměty našich klientů můžeme díky aplikaci bezprostředně reagovat, zaměřit se na potřeby našich zákazníků a nadále se zlepšovat. Hodláme se zpětnou vazbou aktivně pracovat," doplnil Martin Matras. Zákazníci mohou nyní hodnotit služby v šesti pobočkách České spořitelny, a sice v Praze, Slavkově u Brna, Vlašimi, Jaroměři, v Hořovicích a Frýdlantu nad Ostravicí.

Světově unikátní systém Staffino nabízí od roku 2014 možnost okamžitě hodnotit kvalitu jakékoli služby či vstřícnost personálu. Jedná se o nezávislý systém, který lidem umožňuje v reálném čase odesílat hodnocení kvality přijímané služby pomocí webu www.staffino.cz a mobilního telefonu. Poskytovatelům služeb přináší mimo jiné zajímavý způsob, jak od zákazníků získat cennou spontánní zpětnou vazbu a zlepšovat svou nabídku. „Aplikace je zdarma ke stažení a registruje již více než dvaašedesát tisíc neanonymních hodnocení. V Čechách je k dispozici od loňského srpna. Největší podíl firem registrujeme z oboru pohostinství, jako jsou bary, kavárny, restaurace, ale i hotely. Dále pak obchodní řetězce, banky a čerpací stanice," sdělila Zuzana Maderová, country manažerka systému Staffino pro Českou republiku.

Více informací o aplikaci i hodnocení služeb České spořitelny naleznete na webu www.staffino.cz/ceskasporitelna.




Česká spořitelna  |  12.9.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz