Část majetkových škod vyřizuje UNIQA nyní už za několik hodin

UNIQA pojišťovna spustila v minulých týdnech nový proces vyřizování škod ve výrazně zrychleném režimu. Řadu škod jsou operátoři schopni vyřídit v horizontu několika hodin od nahlášení.

Přehled neživotního pojištění najdete zde

Urychlený proces likvidace škody je umožněn zejména díky moderním komunikačním technologiím, a také sofistikované on-line segmentaci hlášených škod už během prvotního kontaktu klienta s UNIQA pojišťovnou.

Je-li škoda vhodná pro tzv. expresní vyřízení a obdrží-li od klienta likvidátor potřebné podklady obratem, je schopen neprodleně provést kalkulaci odškodnění, odsouhlasit si ji se zákazníkem a zadat instrukci k výplatě pojistného plnění. Ze záznamů vyplývá, že takto nastavený proces trvá jen několik hodin.

Nejvíce se tento způsob zatím využívá v případě tzv. menších plechových škod z havarijního pojištění (drobné dopravní nehody, parkovací škoda, střet s menším zvířetem, apod.) nebo majetkových škod z pojištění domácnosti nebo domků (vodovodní škody, menší živelní události, apod.).

Do budoucna bude UNIQA zvažovat zavedení expresních škod i v dalších segmentech pojištění, u nichž to povaha pojistných událostí umožňuje. Vyřízení škod v expresním režimu je dalším příspěvkem ke zkvalitnění služeb a zvýšení komfortu zákazníků.


UNIQA pojišťovna  |  10.9.2015


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz