Komerční banka otevřela modernizovanou pobočku v Hradci Králové
Rychlejší a kvalitnější obsluha, příjemné prostředí, bezbariérový kontakt s klientem a moderní technologie – to jsou základní charakteristiky modernizované pobočky Komerční banky v Hradci Králové (nám. Osvoboditelů). Zcela nový koncept klientsky přívětivé pobočky banka testovala více než rok na pobočce Anděl (Praha 5). Během letošního roku projde obdobnou změnou 45 poboček (například v Plzni nebo Příbrami), dalších přibližně 40 z celkových 398 poboček Komerční banky bude následovat v roce 2016.
„Po mimořádně pozitivních ohlasech klientů, které máme z pilotního projektu na pobočce Anděl, jsme se rozhodli rekonstruovat v novém designu větší pobočky banky a některé změny promítneme i na menších pobočkách. Podle našeho průzkumu klienti oceňují na novém pobočkovém konceptu zejména rychlost obsluhy, přívětivost a moderní design. Podařilo se nám vytvořit prostředí, kde se cítí dobře nejenom klienti, ale i naši zaměstnanci,“ vyzdvihl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.
Cílem inovace poboček je posílit vedoucí pozici Komerční banky v kvalitě obsluhy klientů a zvýšit jejich spokojenost se službami KB. Klientům jsou k dispozici pracovníci rychlého servisu na řešení jednodušších servisních požadavků (jako je zadání platby, změna kontaktní adresy či vyzvednutí nové platební karty), což výrazně zrychluje obsluhu klientů. Nové uspořádání pobočky umožňuje větší diskrétnost při jednáních s bankovním poradcem. Výraznou změnou je také využití moderních technologií (samoobslužné kiosky a tablety), na nichž budou moci klienti řešit vybrané bankovní operace nebo jednoduchou a interaktivní formou získávat informace o produktech a službách bez asistence bankovních poradců.
„Kladli jsme velký důraz na změnu interiéru. Šlo nám o to, aby se v nových prostorech cítili dobře nejenom naši klienti, ale i zaměstnanci, kteří si to za své výkony určitě zaslouží. Vnitřní prostory banky jsou nyní více prosvětlené, v novém designu a barvách KB. Pozornost jsme kladli také na to, aby měli klienti při jednání s bankéřem dostatek soukromí a nic je nerušilo. Přestože je naše pobočka památkově chráněnou budovou, podařilo se nám citlivě skloubit historické prvky s moderním designem. Přijďte se sami přesvědčit,“ uvedl Milan Resl, ředitelka pobočky KB v Hradci Králové, nám. Osvoboditelů.
|
3.11.2015
PředchozíDalší
| | |