Internetová display reklama v listopadu stoupla, zadavatelé využili prostor v hodnotě 740 milionů korun
Zadavatelé internetové display reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což v porovnání s říjnem představuje 13% vzestup. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Alza.cz, který v listopadu využil reklamní prostor v hodnotě 37,3 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 18,1 milionů společnost Porsche Česká republika a na třetí pozici se umístil další internetový obchodník, Internet Mall, s reklamním prostorem v hodnotě 17,9 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v listopadu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 691 milionů korun.
Provozovatel Cena (listopad 2015) Seznam.cz ............. 314 589 000 Kč MAFRA .................... 66 649 000 Kč Economia ................. 66 286 000 Kč FTV Prima ................ 49 733 000 Kč Mladá fronta ............. 45 717 000 Kč CZECH NEWS CENTER ... 32 652 000 Kč Allegro AdMarket ...... 30 984 000 Kč CET 21 ..................... 30 128 000 Kč AdActive.cz ............... 30 062 000 Kč Impression Media ..... 24 258 000 Kč
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 10/2015 - 11/2015
|
16.12.2015
PředchozíDalší
| | |