Allianz je celosvětově nejcennější pojišťovací značkou. Její hodnota přesahuje půl bilionu korun

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. V prestižním žebříčku Brand Finance Global 500 se umístila na 43. místě. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun. Na vrcholu žebříčku pojišťovacích značek stojí Allianz již třetí rok v řadě.

Společnost Brand Finance vyhodnotila strategii skupiny, postavenou na orientaci na zákazníka a zevrubné digitalizaci pojišťovacích procesů, jako záruku stability v současném nevyzpytatelném tržním prostředí i příslib budoucí prosperity. Důkazem, že se Allianz daří inovace uvádět do praxe, je stále rostoucí hrubé předepsané pojistné. Také díky tomu se značka oproti loňskému roku posunula o jednu příčku výše.

„Toto skvělé hodnocení poukazuje na to, že naše strategie jedné značky, stejně jako naše zřejmá orientace na zákazníka a digitalizaci, budují důvěru a oslovují naše klienty po celém světě. Chtěli bychom jim poděkovat za jejich rostoucí loajalitu,“ okomentoval výsledky průzkumu Christian Deuringer, brand manažer skupiny Allianz.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění. V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění. V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015. Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.


Allianz pojišťovna  |  2.2.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz