Privátní bankovnictví UniCredit Bank získalo v České republice a na Slovensku čtyři ocenění časopisu Euromoney

Privátní bankovnictví UniCredit bylo opět oceněno za své vynikající služby. V průzkumu Private Banking Survey 2016 prestižního časopisu Euromoney získala skupina UniCredit celkem 16 prvenství v regionálních i národních kategoriích ve střední a východní Evropě. V České republice časopis ocenil inovativní technologie ve službách klientům i Back Office a unikátní službu Art Banking zaměřující se na investice do umění, na Slovensku pak služby pro mezinárodní klientelu.

Přehled ocenění pro skupinu UniCredit v průzkumu Private Banking Survey 2016 časopisu Euromoney

• Střední a východní Evropa
- Nejlepší služby privátního bankovnictví
- Služby zaměřené na čisté jmění
- Služby komerčního bankovnictví

• Česká republika
- Filantropie
- Inovativní technologie – služby klientům
- Inovativní technologie – systémy Back Office

• Slovensko
- Mezinárodní klientela

• Chorvatsko
- Nejlepší služby privátního bankovnictví
- Služby investičního bankovnictví
- Služby komerčního bankovnictví

• Itálie
- Služby komerčního bankovnictví
- Poradenství a plánování nástupnictví a trusty
- Inovativní technologie – služby klientům
- Inovativní technologie – systémy Back Office

• Rakousko
- Služby zaměřené na čisté jmění
- (podkategorie: Super majetní klienti s 1–5 miliony USD)

• Turecko
- Filantropie

Každoroční průzkum Private Banking Survey časopisu Euromoney poskytuje kvalitativní i kvantitativní hodnocení nejlepších služeb privátního bankovnictví rozdělené geograficky i podle jednotlivých oblastí služeb. Mezi správci majetku je tento průzkum považován za jeden z nejprestižnějších, protože kombinuje hodnocení dat poskytnutých bankami s názory odborníků. Euromoney v něm zahrnuje více než 15 různých produktových a klientských kategorií na regionální i národní úrovni a sestavuje žebříček výsledků ve více než 69 zemích světa. V roce 2016 se průzkumu Private Banking Survey zúčastnilo téměř 600 institucí z 90 zemí, přičemž časopis zpracoval celkem 2 616 odpovědí.

Jan Troníček, ředitel privátního bankovnictví pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit, k výsledkům říká: „Naším cílem je klientům pomocí digitálních nástrojů v reálném čase poskytnout širší přehled o a jejich portfoliích a lepší přístup k investičním informacím. Jsme přesvědčeni, že tím zlepšíme uživatelskou zkušenost klientů a posílíme jejich loajalitu. Proto nepřestáváme investovat do technologií ani vzdělání našich privátních bankéřů, které považujeme za klíč k budoucím úspěchům. Tato ocenění potvrzují naše úsilí být lídrem v oboru i naši vynikající péči o klienty.“

Privátní bankovnictví skupiny UniCredit poskytuje v rámci regionu střední a východní Evropy kompletní škálu produktů a služeb více než 24 500 klientů z 9 zemí celého regionu s celkovým objemem finančních aktiv přibližně 11,2 miliard eur. Díky své odbornosti, rozsáhlosti a stabilitě jedné z předních evropských bank dokáže skupina UniCredit využít svůj nezávislý pohled na trhy a nabídnout ty nejlepší produkty. Privátní bankovnictví skupiny UniCredit chce svým klientům srozumitelným způsobem nabízet komplexní finanční služby a ke složitým finančním trhům přistupuje s jasnými a transparentními strategiemi tak, aby ochránila a optimalizovala majetek klientů přesně podle jejich potřeb.


UniCredit Bank  |  19.2.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz