Privátní bankovnictví UniCredit Bank získalo v České republice a na Slovensku čtyři ocenění časopisu Euromoney
Privátní bankovnictví UniCredit bylo opět oceněno za své vynikající služby. V průzkumu Private Banking Survey 2016 prestižního časopisu Euromoney získala skupina UniCredit celkem 16 prvenství v regionálních i národních kategoriích ve střední a východní Evropě. V České republice časopis ocenil inovativní technologie ve službách klientům i Back Office a unikátní službu Art Banking zaměřující se na investice do umění, na Slovensku pak služby pro mezinárodní klientelu.
Přehled ocenění pro skupinu UniCredit v průzkumu Private Banking Survey 2016 časopisu Euromoney
• Střední a východní Evropa - Nejlepší služby privátního bankovnictví - Služby zaměřené na čisté jmění - Služby komerčního bankovnictví
• Česká republika - Filantropie - Inovativní technologie – služby klientům - Inovativní technologie – systémy Back Office
• Slovensko - Mezinárodní klientela
• Chorvatsko - Nejlepší služby privátního bankovnictví - Služby investičního bankovnictví - Služby komerčního bankovnictví
• Itálie - Služby komerčního bankovnictví - Poradenství a plánování nástupnictví a trusty - Inovativní technologie – služby klientům - Inovativní technologie – systémy Back Office
• Rakousko - Služby zaměřené na čisté jmění - (podkategorie: Super majetní klienti s 1–5 miliony USD)
• Turecko - Filantropie
Každoroční průzkum Private Banking Survey časopisu Euromoney poskytuje kvalitativní i kvantitativní hodnocení nejlepších služeb privátního bankovnictví rozdělené geograficky i podle jednotlivých oblastí služeb. Mezi správci majetku je tento průzkum považován za jeden z nejprestižnějších, protože kombinuje hodnocení dat poskytnutých bankami s názory odborníků. Euromoney v něm zahrnuje více než 15 různých produktových a klientských kategorií na regionální i národní úrovni a sestavuje žebříček výsledků ve více než 69 zemích světa. V roce 2016 se průzkumu Private Banking Survey zúčastnilo téměř 600 institucí z 90 zemí, přičemž časopis zpracoval celkem 2 616 odpovědí.
Jan Troníček, ředitel privátního bankovnictví pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit, k výsledkům říká: „Naším cílem je klientům pomocí digitálních nástrojů v reálném čase poskytnout širší přehled o a jejich portfoliích a lepší přístup k investičním informacím. Jsme přesvědčeni, že tím zlepšíme uživatelskou zkušenost klientů a posílíme jejich loajalitu. Proto nepřestáváme investovat do technologií ani vzdělání našich privátních bankéřů, které považujeme za klíč k budoucím úspěchům. Tato ocenění potvrzují naše úsilí být lídrem v oboru i naši vynikající péči o klienty.“
Privátní bankovnictví skupiny UniCredit poskytuje v rámci regionu střední a východní Evropy kompletní škálu produktů a služeb více než 24 500 klientů z 9 zemí celého regionu s celkovým objemem finančních aktiv přibližně 11,2 miliard eur. Díky své odbornosti, rozsáhlosti a stabilitě jedné z předních evropských bank dokáže skupina UniCredit využít svůj nezávislý pohled na trhy a nabídnout ty nejlepší produkty. Privátní bankovnictví skupiny UniCredit chce svým klientům srozumitelným způsobem nabízet komplexní finanční služby a ke složitým finančním trhům přistupuje s jasnými a transparentními strategiemi tak, aby ochránila a optimalizovala majetek klientů přesně podle jejich potřeb.
|
19.2.2016
PředchozíDalší
| | |