V únoru využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 444 milionů korun
V únoru 2016 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 5 %. Největším zadavatelem byla společnost LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Vrchol žebříčku zadavatelů patřil společnosti LMC (provozovateli portálů Jobs.cz a Práce.cz), která v únoru využila online prostor v hodnotě 20,1 milionů korun. Druhou příčku obsadil online obchodník Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 milionů. Na třetím místě pak skončila společnost Porsche Česká republika - ta vystavila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.
|
14.3.2016
PředchozíDalší
| | |