Soutěž Site of the Year 2015 vyhrál web BDO, z českých zabodoval Wüstenrot
Absolutním vítězem soutěže Site of the Year 2015, kterou každoročně pořádá česká IT společnost Kentico Software, se stal web americké finanční společnosti BDO. Mezi úzkou nominaci webových prezentací, z nichž byli vybráni vítězové celkem dvaceti různých kategorií, se zařadil také nový web společnosti Wüstenrot. V kategorii Finančních služeb ho nakonec porazil právě absolutní vítěz, BDO.
Do sedmého ročníku Site of the Year se přihlásily stovky webových stránek z celého světa, které jsou postavené na českém softwarovém řešení Kentico. „Hodnocení přihlášených webů je rok od roku těžší, protože počet přihlášených a opravdu zajímavých projektů roste. Letos dorazil největší počet přihlášek za sedmiletou historii soutěže,“ uvádí Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.
Z webových prezentací vytvořených v Česku se mezi nejužší výběr probojoval nový web společnosti Wüstenrot (www.wustenrot.cz), který byl spuštěn loni v říjnu. Jeho vznik technicky zaštiťovala agentura Actum, design pak připravila agentura Scholz&Friend´s, Praha. „Přechod na CMS Kentico jsme uskutečnili, protože jsme chtěli získat responzivní web a zároveň možnost využívat nové marketingové nástroje pro optimalizaci obsahu. Díky personalizaci dokážeme konkrétnímu potenciálnímu klientovi nabídnout přesně ten produkt, který má v hledáčku. Vážíme si toho, že náš nový web oceňují nejen zákazníci, ale také odborníci v oblasti online marketingu,“ popisuje Josef Rybišar z Úseku marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Petr Palas k tomu dodává: „Výsledky naší soutěže dokazují, že se kvalita českých webů stále drží na světové úrovni. V užším výběru Site of the Year se i přes silnou mezinárodní konkurenci pravidelně objevují jedna až dvě české webové prezentace. Letos to byl Wüstenrot, v loňském ročníku Mountfield a o rok dříve dokonce brněnští ZebraCaps.cz vyhráli v kategorii Nejlepší e-shop.“
Přehled vítězů v jednotlivých kategoriích
Firmy mohly své weby do soutěže přihlašovat do 18. ledna. Odborná porota pak ze všech přihlášených vybrala vždy tři finalisty do každé z dvaceti kategorií. O vítězích větší části kategorií v následujících dvou měsících rozhodovala online hlasováním veřejnost. U speciálních technicky zaměřených kategorií (v tabulce vyznačeny kurzívou) vybírala výherce odborná porota.
Nejlepší web v kategorii ... Vítěz / Odkaz Obchodní služby ... AB Agri, USA / www.abagri.com Komunitní/social media ... Porsche Club, Velká Británie / www.porscheclubgb.com Spotřební zboží ... Second Time Around, USA / www.2ndtimearound.com E-shop ... hmv, Velká Británie / store.hmv.com Vzdělávání ... Southern Education Foundation, USA / www.southerneducation.org Finanční služby ... BDO USA, USA / www.bdo.com Gastronomie ... European Lamb, EU / www.lambtastyeasyfun.eu Veřejná správa ... Newcastle City Council, Austrálie / www.newcastle.nsw.gov.au Zdravotnictví ... Vidant Health Foundation, USA / foundation.vidanthealth.com Průmysl ... Shawfloors, Velká Británie / www.shawfloors.com Neziskové organizace ... Canadian Red Cross, Kanada / www.redcross.ca Cestování/Akce ... Wild Atlantic Way, Irsko / www.wildatlanticway.com Grafický design ... True Digital, Velká Británie / www.truedigital.co.uk Cloudové řešení ... Chant West, Austrálie / www.chantwest.com.au Nejlepší obchodní výsledky ... Carphone Warehouse, Irsko / www.carphonewarehouse.ie Integrace ... Workspace Group, Velká Británie / www.workspace.co.uk Implementace Kentico EMS ... DollarWiseOil, USA / www.dollarwiseoil.com Migrace systému ... American Campus, USA / www.americancampus.com Intranet ... HP News Now, USA / news.now.hp.com Největší web ... hmv, Velká Británie / store.hmv.com
|
22.3.2016
PředchozíDalší
| | |