Display reklama zaznamenala v březnu 14% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 507 milionů korun

V březnu 2016 oblast internetové display reklamy rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje 14% nárůst. Největším zadavatelem byla společnost LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Nárůst se neprojevil pouze meziměsíčně, ale také v meziročním srovnání – zde došlo k nárůstu o 9 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil provozovatel pracovních portálů LMC, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,2 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 17,5 milionů korun internetový obchodník Alza.cz a za ním následovala společnost Porsche Česká republika, která využila reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionů korun.


Nielsen Admosphere  |  13.4.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz