Equa bank obsluhuje již přes 200 000 klientů. Tři čtvrtiny z nich využívá Equa bank aktivně

Počet klientů Equa bank překonal v těchto dnech hranici 200 000. V meziročním srovnání se jedná o 54% nárůst, téměř tři čtvrtiny klientů využívají Equa bank aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především bezplatné služby a produkty, nízké úrokové sazby úvěrů, jednoduchost a cenovou transparentnost, férový přístup a dostupnost poboček po celé České republice.

„Klienti k nám přicházejí především proto, že oceňují jednoduchost našich produktů a fakt, že u nás se za běžné služby neplatí. Rovněž oceňují náš férový přístup, který budujeme od našeho vstupu na trh. Například náš běžný účet od počátku nabízíme zdarma novým i stávajícím zákazníkům, a to automaticky, nemusí nás kvůli tomu kontaktovat a žádat nás o to,“ uvedl Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví.

Nárůst klientů zaznamenala Equa bank i v segmentu firemního bankovnictví. V meziročním srovnání se jejich počet zvýšil o 73 %.

„Klienti firemního bankovnictví oceňují především jednoduchost a komplexnost naší on-line obsluhy, díky které nemusí kvůli běžným službám navštěvovat pobočky. Od letošního roku také nabízíme podnikatelům stejné výhody jako občanům, tedy bezplatný účet s neomezeným počtem výběrů ze všech bankomatů v ČR, internetovým bankovnictvím s možností libovolně měnit disponenty k účtu a bezplatnými tuzemskými platbami,“ uvedl Vojtěch Záškodný, ředitel firemního bankovnictví.

Za zvýšeným počtem klientů stojí rovněž masivní rozšíření pobočkové sítě, kterou Equa bank oznámila v září 2014. Od letošního března mají Češi možnost navštívit 59 obchodních zastoupení Equa bank, přičemž jejich dostupnost mají z kteréhokoliv místa v ČR do 30 minut běžnou dopravou.


Equa bank  |  21.4.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz