Banka Cetelem startuje novou kampaň zaměřenou na odkládání na „až“
Banka Cetelem startuje s novým komunikačním konceptem, jehož hlavním tématem je prokrastinace, tedy odkládání některých činností a rozhodnutí na později. Ve své nové kampani se diváků ptá: Víte, kolikrát za život něco odložíme na „až“? Cílem nadlinkové a podlinkové kampaně je ukázat, že v některých případech lze odkládané činnosti a rozhodnutí zodpovědně uskutečnit. Claim, který celou kampaň provází, zní: S některými „až“ vám můžeme pomoci. Kampaň zahrnuje také nabídku na Osobní půjčku na 100 000 Kč s měsíčními splátkami 1490 Kč, která se aktuálně řadí k nejnižším na trhu.
Z hlediska kreativity se jedná o dvě videa, pro která banka zvolila poměrně netradiční komunikační mix na zvyklosti finančního trhu. Promovat je bude zejména na YouTube a Facebooku. Videa vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Outbreak, která zajistila i veškerou produkci, postprodukci zajistilo studio PFX pod taktovkou Outbreaků. Režie se ujal kreativní ředitel Outbreaku Andrej Štuk. Zatímco videa mají především vybudovat povědomí o kampani, obchodní nabídku budou propagovat programaticky zakoupené bannery a optimalizovaný search, které spravuje agentura H1.cz.
Příklad splácení 100 000 Kč: délka splácení 96 měsíců, měsíční splátka úvěru 1 490 Kč, roční úroková sazba 9,49 %, RPSN 9,90, celková částka splatná klientem 143 040 Kč. Odměna za řádné splácení 11 920 Kč, dále vždy po započtení uvedené odměny: roční úroková sazba 7,15 %, RPSN 7,38, celková částka splatná klientem 131 120 Kč. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.
|
2.5.2016
PředchozíDalší
| | |