DIRECT Pojišťovna meziročně zvýšila počet účinných smluv o 12 %
DIRECT Pojišťovna v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 12 % a k 31. 12. 2011 jich evidovala více než 72 800. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za rok 2011 dosáhlo výše 323,7 milionu Kč (dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 9 %. DIRECT Pojišťovna je druhou nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovnou v oblasti pojištění motorových vozidel na českém trhu za rok 2011 v předepsaném pojistném. V loňském roce pojišťovna získala také dvě významná ocenění - Pojišťovací inovátor roku 2011 za službu AutoHELP a cenu za nejlepší finanční web v soutěži WebTop100.
„Loňské výsledky potvrzují, že dlouhodobě patříme mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny na českém trhu. Podařilo se nám meziročně zvýšit počet účinných smluv v portfoliu o 12 % na celkových 72 855. Objem předepsaného pojistného jsme ve srovnání s rokem 2010 navýšili o 9 %,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Za tímto růstem stojí nejen naše inovativní a oceňované produkty a služby, ale také intenzivní spolupráce se sítí našich partnerů. V loňském roce jsme zahájili spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s., v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění. Rozvoj spolupráce s partnery patří mezi naše strategické priority na rok 2012,“ dodává Ján Čarný.
Reklama: Era online účet - správa financí přes internet, mobil či kartu bez poplatků Era červené konto - úrok až 1,6 % ročně
|
1.2.2012
PředchozíDalší
| | |