Značka NN získala ocenění Superbrands 2016
NN Životní pojišťovna získala prestižní ocenění Superbrands 2016. Titul Superbrands, jenž je v České republice udělován po svém obnovení již čtvrtým rokem, získávají pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK. V poslední fázi má rozhodující slovo expertní komise Brand Council.
Obchodní značka NN Životní pojišťovna stala jednou z mála značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií získaly ocenění Superbrands 2016. O udělení tohoto titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení v závěrečné fázi odborná komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž.
„Titulu Superbrands 2016 si velice vážíme, tím spíš, že značka NN je na českém trhu stále relativně nová, byť navazuje na dobré jméno Nationale-Nederlanden. Od rebrandingu společnosti, který proběhl vloni v březnu, jsme do budování nové značky investovali značné úsilí i prostředky. Proto nás těší, že povědomí o nové značce roste, stejně tak jako důvěra klientů v kvalitu našich produktů a služeb,“ uvedl k ocenění Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN.
Získání ocenění Superbrands 2016 je pro značku NN signálem, že směřuje správným směrem a vidí to nejen zákazníci, ale i odborná sféra.
Profil NN
NN Životní pojišťovna (dříve ING Životní pojišťovna)
NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Byla také první životní pojišťovnou, která v roce 2011 nabídla klientům on-line životní pojištění. Součástí stávající produktové nabídky je například rizikové životní pojištění NN Život, flexibilní investiční životní pojištění Smart či on-line rizikové pojištění ProAktiv. Produkty NN Životní pojišťovny se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích.
NN Penzijní společnost (dříve ING Penzijní společnost)
NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výši 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění.
NN Group
NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 15 milionům klientů, o které pečuje 12 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.
|
22.6.2016
PředchozíDalší
| | |