Ze značek aut si lidé jednoznačně vybaví jako první Škodovku. Největším inzerentem prvního pololetí 2016 byl Hyundai

Škoda s přehledem vévodí žebříčku automobilových značek, které si Češi vybaví jako první: jmenovala ji polovina zdejších internetových uživatelů. Na druhém místě, ačkoli daleko za Škodou, skončil ve výzkumu Volkswagen, který si jako první automobilovou značku vybaví 7 % lidí. Auta jsou v Česku obecně nejvyužívanějším dopravním prostředkem: alespoň jednou týdně jimi jezdí 66 % lidí. Koupi nového či ojetého vozu přitom v současnosti zvažuje třetina dotázaných, které ve výzkumu oslovila společnost Nielsen Admosphere. Ta provádí také monitoring reklamy Ad Intel: z něj pak vyplývá, že největším inzerentem prvního pololetí 2016 byla v segmentu osobních aut značka Hyundai.


Nielsen Admosphere  |  15.8.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz