Počet e-shopů v Česku v roce 2015 poprvé klesl na 36 800. Pět největších e-shopů ale ovládá třetinu trhu

V pátek 16. září proběhl třetí ročník konference ShopCamp. Pořadateli konference, které se zúčastnilo přes 600 lidí, byly stejně jako v minulých letech společnosti ShopSys a Shoptet. Podařilo se připravit 22 přednášek a 8 workshopů, díky partnerům byl pro registrované účastníky vstup na akci zdarma. Jedním z hlavních témat, kterému se věnovalo hned několik mluvčích, byla expanze do zahraničí.

Konferenci tradičně zahájil Tomáš Braverman z Heureky, který seznámil přítomné s letošním čísly a trendy v oblasti e-commerce. Počet e-shopů na českém trhu je ustálený a v roce 2015 poprvé klesl, z 37 200 na 36 800. Pět největších e-shopů ovládá třetinu trhu, dalších třetinu má pod palcem 1 000 on-line obchodů

Přestože má česká e-commerce stále kam růst, je omezena počtem obyvatel. Výhodou e-shopů je možnost prodávat své zboží i jinde. Tomuto tématu se na ShopCampu věnovala nejedna přednáška. Dalším podtématem konference byly tradičně rady, jak mít úspěšný e-shop.


Shoptet  |  19.9.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz