Zlevňovač zatočí s drahými úvěry. Zonky spouští online nástroj na refinancování.

Online služba Zonky, která loni do Česka přinesla fenomén půjček od lidí, spustila Zlevňovač - jednoduchý online nástroj na refinancování, konsolidaci a především zlevnění nevýhodných půjček, kontokorentů a kreditek. Aplikaci představí tematická reklamní kampaň se sloganem “Každá koruna se počítá”.

Zatímco hrdinka předchozího TV spotu Magda potřebovala půjčit na karavan, paní Ema se chce zbavit předražených úvěrů. A jednotliví investoři opět vysvětlují, proč jí s tím pomůžou. Kampaň se objeví nejen v televizi, na billboardech nebo v PR ale využije i online marketing a přímý kontakt s lidmi v obchodních centrech.

Proč se Zonky zaměřilo právě na speciální nástroj na refinancování? “Protože vidíme, že na zlevnění starých dluhů jde až 40 % všech půjček na Zonky. Je to největší část v koláči důvodů, proč si lidé od lidí půjčují. Celkem je to přes 135 milionů,” vysvětluje šéf marketingu Zonky Jan Škrabánek. “Česko je ještě pořád ostrov vysokých úroků. A to nás štve. Skoro všude kolem jsou půjčené peníze levnější. I v Německu přijdou zhruba na polovinu. A zatímco sazby úvěrů se už podařilo kapku srazit, kreditky se drží v průměru okolo 20 procent. Proto jsme vymysleli Zlevňovač,” říká k pozadí projektu.

Zlevňovač funguje online, jeho využití je zadarmo a kdokoli si může klidně doma od kafe vyzkoušet, kolik by díky refinancování na Zonky ušetřil. Aplikace je intuitivní a dokáže spočítat úsporu i z několika úvěrů, kontokorentů nebo kreditek naráz. Ve výpočtech vychází Zlevňovač z dosavadních bohatých zkušeností Zonky s refinancováním drahých bankovních úvěrů v řádu stamilionů, takže ačkoli finální úsporu musí samozřejmě potvrdit Zonky po reálné poptávce, už odhad ze Zlevňovače bude hodně realistický. Úplně běžně se jedná o úspory v řádu tisíců až desetitisíců za rok.

Za spotem stojí Creative Brands, vlastní reklamní agentura Creative Docku, z jehož startupové stáje Zonky pochází. Kampaňový tým vede marketingový šéf Zonky Škrabánek, TV reklamu pod strategickým vedením Roberta Janči režíroval Ben Tuček. Spot poběží v tradičních televizních kanálech do konce roku 2016.

O Zonky

Zonky.cz je online platforma na půjčování peněz mezi lidmi, která funguje od června 2015. Zonky propojuje klienty, kteří si chtějí půjčit, s investory, kteří chtějí zhodnotit své peníze výrazně lépe, než třeba na spořicím účtu v bance. Zonky si klade za cíl zpřístupnit půjčky i těm, kteří na ně podle tradičních bankovních pravidel nedosáhnou, ačkoli je dokáží bez problémů splácet (OSVČ, rodičovská dovolená apod.). Zonky vznikl v Creative Docku Martina Pejši, který se zabývá stavěním firem pro korporátní klienty a další investory. Šéfkou Zonky je Lucie Tvarůžková. Investorem je inovační fond Home Credit Lab N.V.


Zonky  |  18.10.2016


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz