Na český trh vstupuje společnost AIRNESTO, váš nový partner ve světě Airbnb hostitelství
Zájem o alternativní ubytování přes Airbnb v České republice roste, jen v Praze za loňský rok přibylo 82 % místních hostitelů. Vidinou je snadný zisk z pronájmu nevyužívaných prostor i poznání turistů z celého světa. Druhou stránkou Airbnb podnikání však je profesionalita poskytovaných služeb, která si žádá své úsilí, čas a péči. Na této myšlence staví nově založená společnost AIRNESTO. Pražským majitelům nemovitostí nabízí v rámci svého Airbnb management servisu komplexní zajištění všech činností od správy účtu až po měsíční reporty výsledků a pomáhá jim tak budovat výnosné a příjemné hostitelské prostředí.
„Airbnb je mikrovesmír se svými vlastními pravidly a zákonitostmi, jež se nedají nabýt jinak než vlastní zkušeností. My ji máme a rozhodli jsme se ji sdílet dál prostřednictvím vlastní společnosti zajišťující kompletní servis krátkodobých pronájmů skrze Airbnb. Jsme sebevědomí, dokážeme naplno využít potenciál bytu, maximalizovat výdělek a zajistit hostům komfort. Zkrátka víme, co hledají a očekávají. Zároveň je pro nás důležitá bezpečnost a zodpovědnost k správě majetku hostitele, které vždy stavíme na první místo,“ popisuje motivy společnosti AIRNESTO její spoluzakladatel Jiří Brada.
Průměrný host stojí hostitele až 6 hodin času
Airbnb pronájem není jen o předávání klíčů od bytu. Jednotlivý host zabere v průměru až šest hodin času. Úspěšné hostitelství znamená nepřetržitou správu účtu a aktualizaci kalendáře, prověřování zájemců o ubytování, komunikaci s hosty a řešení případných problémů či péči o byt v podobě pravidelného úklidu a praní. Obecně nastavení Airbnb byznysu z hlediska dynamické ceny a legislativy a případně i tvorby přidané hodnoty pro hosty představuje pro hostitele určité úsilí.
„Pronájem přes Airbnb může zvýšit příjem o 50 až 100 % v porovnání s běžným pronájmem. Za vším však stojí kus práce. Kromě organizačního servisu a správy Airbnb účtů pravidelně optimalizujeme ceny bytů, abychom zajistili maximální obsazenost a výnos. Zároveň dbáme na pečlivý výběr hostů. Neubytujeme každého s vidinou snadného výdělku, zájemce nejprve důkladně prověříme a až poté s nimi jednáme o dalším průběhu ubytování,“ přibližuje spoluzakladatel Josef Stehno.
Nespokojenost hostů rovná se nulový příjem
Ubytování přes Airbnb je založené na emoci. Pouze kladné hodnocení může hostiteli zajistit dlouhodobě maximální příjem. Společnost AIRNESTO nabízí dvě varianty služeb, jejichž cílem je dosáhnout spokojenosti každého ubytovaného hosta. V kompletní správě se postará o veškeré činnosti spojené s Airbnb hostitelstvím, což pro klienta znamená absolutní časovou svobodu a pouhé sledování příjmu peněz. Druhá varianta funguje na „online“ bázi. Společnost provádí vše, co lze zajistit na dálku. Na hostiteli pak zůstávají povinnosti v podobě fyzické předávky klíčů a příprava prostor pro další ubytované. Tato varianta je vhodná pro časově flexibilní osoby nebo pro ty, jež trvale pobývají v daném objektu.
„Hostitelství je o ochotě a vřelosti, profesionálním přístupu a mnoha drobných detailech, díky kterým se u vás lidé budou cítit dobře. Ze začátku to pro hostitele bývá atraktivní dobrodružství, po nějaké době však ve většině případů převáží negativa. Únava ze zpožděných letů, monotónní komunikace s hosty, úmorný úklid apod. To vede ke zbytečným chybám a nedostatkům či dokonce k úplnému konci Airbnb podnikání. A právě v této chvíli na scénu přichází AIRNESTO,“ uzavírá Brada.
|
7.11.2016
PředchozíDalší
| | |