Vyjádření Kasa.cz a Euronics k úternímu dni dopravy zdarma
Den dopravy zdarma má na zákazníky silný psychologický efekt. I přesto, že stále více e-shopů nabízí bezplatnou dopravu standardně, je tato akce pro Čechy atraktivním lákadlem. Lidé ji využívají často při nákupu levnějšího zboží, u kterého na bezplatnou dopravu standardně nedosáhnou. Den dopravy zdarma loni přinesl Kasa.cz nárůst tržeb o 70 procent v porovnání se stejným obdobím předcházejícího roku. Nejvíce se prodávaly tradičně chovatelské potřeby, levnější elektro jako spotřebiče, dětské potřeby, nebo levnější produkty pro dílnu a domácnost. Letošní rok očekáváme minimálně stejně úspěšný jako ten loňský. Posilujeme kvůli tomu dopravu a navyšujeme počet zaměstnanců na skladech. Lidé před Vánoci rádi využijí jakoukoliv výhodu, kterou jim e-shopy nabízejí. Zákazníci, kteří hledají konkrétní produkty, často srovnávají ceny přes internetové srovnávače nebo si prohlíží konkrétní detail produktu na webu. Tam se také dozví o dopravě zdarma. Mnoho lidí však nyní před Vánoci spíše hledá inspiraci pro dárky. Den dopravy zdarma nám proto pomůže podpořit další návštěvy u těch zákazníků, kterým ve dnech této akce nabízíme bezplatné doručení u levnějších výrobků, které běžně zdarma nedoručujeme, i u produktů, u kterých je to standardem. Loni se díky této akci zvedly tržby na webu o 27 procent oproti předchozím týdnům. Vzrostl například prodej příslušenství a levnějších produktů. Nejprodávanějším produktem byl elektrický čistič oken, největší zájem byl také o IT produkty a mobily včetně příslušenství. Letos v rámci dne dopravy zdarma očekáváme nárůst prodejů o 30 procent oproti předchozím týdnům.
|
14.11.2016
PředchozíDalší
| | |