Black Friday byl podle PayU pro online platby historicky nejsilnější
Závěr letošního roku je ve znamení překonávání dlouhodobých rekordů v online platbách. Každá marketingová akce e-shopů má u zákazníků velkou odezvu a rekordně zvedá objemy online transakcí na českém trhu. Vyplývá to z údajů předního zprostředkovatele online plateb v České republice, společnosti PayU. Jen přes ni zákazníci během včerejšího Cyber Monday zaplatili desítky milionů korun. A poslední víkend, včetně Black Friday, byl v mnohaleté historii společnosti jednoznačně nejsilnější. PayU má zhruba čtvrtinový podíl na všech online platbách českých zákazníků a patří k nejvýznamnějším a největším hráčům v oboru. Za letošní listopad zaplatili čeští zákazníci přes PayU za zboží a služby dohromady několik set milionů korun. „Poslední velký nárůst oproti běžnému dni byl o 120 procent během Cyber Monday, 28. listopadu. Předtím celý víkend, včetně Black Friday, byl vůbec nejsilnějším víkendem v historii PayU. Zákazníci utratili nejvíce peněz v pátek, a to téměř třikrát více, než je dlouhodobý denní průměr. Další velké letošní denní nárůsty byly 15. a 16.listopadu, kdy e-shopy neúčtovaly dopravu. V tyto dny lidé utratili 2,5 více než je dlouhodobý denní průměr,“ říká Barbora Tyllová, country managerka společnosti PayU pro Česko i Slovensko.
Nejvíce lidé na internetu nakupují v prosinci. Loni tvořily obraty v tomto měsíci 13 % z celkových ročních obratů. Velmi silné měsíce jsou také listopad a leden. Každý rok objem internetových plateb roste o desítky procent. Češi za zboží a služby online platí ročně řádově desítky miliard korun a uskuteční nižší desítky milionů transakcí. Jen přes PayU v roce 2015 Češi provedli téměř 5,5 milionu platebních transakcí v hodnotě 7 miliard korun.
|
29.11.2016
PředchozíDalší
| | |