ČPP předává nový vůz a celkem milion korun výhercům soutěže

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) zveřejnila výsledky tipovací soutěže „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč“, kterou třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením podpořila svou kampaň pro sezónu 2012.

Klíčem ke klíčkům k novému vozu Ford Fiesta bylo co nejpřesněji tipnout, kolik platných smluv v povinném ručení bude mít ČPP na konci listopadu 2011. Nejúspěšnější tipující byl pan Pavel z Prahy, který se od skutečnosti odchýlil pouze o 8 klientů. Správným tipem byla hodnota 1 025 181 platných smluv.

Právě uplynulý rok zaznamenala ČPP nejlepší výsledky ze všech pojišťoven na trhu, které nabízejí povinné ručení. Klientský kmen ČPP meziročně posílila o více než 58 tisíc vozidel a stala se tak tahounem trhu povinného ručení. Díky největšímu přírůstku v klientském kmeni se ČPP stala vloni teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi více než milión pojištěných vozidel.

Vedle hlavní výhry v podobě nového vozu Ford Fiesta se v tipovací soutěži „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč“ hrálo ještě o peněžní prémii ve výši deset tisíc korun určenou pro dalších sto výherců. Slavnostní předání peněžitých cen se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích ČPP po celé ČR. Šťastný majitel vozu značky Ford převezme klíčky od svého nového automobilu osobně z rukou generálního ředitele Jaroslava Besperáta na pražské centrále.

Tipovací soutěž vyhlásila pojišťovna na poslední čtvrtletí loňského roku. V první polovině letošního února proběhlo vyhodnocení soutěže a následovaly telefonáty výhercům, kteří jen stěží věřili tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. „Opakovala se situace z doby před dvěma lety, kdy jsme po ukončení obdobné soutěže telefonicky kontaktovali výherce a gratulovali jim k výhře. Stejně jako tenkrát, mnozí nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Největší překvapení však jistě prožíval výherce nového vozu,“ uvedla ředitelka marketingu ČPP Jolana Kolaříková.

„Zejména v posledním půlroce jsme dosáhli poměrně vysokého čistého přírůstku klientů. Velmi si vážíme důvěry našich klientů, jejich spokojenost s našimi službami je pak pro nás největší výhrou. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň,“ doplnila Kolaříková.

Porovnejte si pojištění

Reklama:
Equa spořicí účet - úrok 2,3 % ročně
AXA spořicí účet - úrok až 2,4 % ročně
Era červené konto - úrok až 1,6 % ročně


Česká podnikatelská pojišťovna  |  16.2.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz