Generali je první českou pojišťovnou na Instagramu
Po pilotní fázi spouští pojišťovna Generali ostrý provoz svého instagramového profilu Generali_cz. Na českém trhu je tak první pojišťovnou, která je v kontaktu se svými stávajícími i potencionálními klienty prostřednictvím Instagramu. Komunikaci bude zajišťovat agentura Peppermint digital. Generali je také první českou pojišťovnou, která měla svůj profil na Facebooku. Ke komunikaci na sociálních sítích využívá také YouTube a Twitter.
„Nebojíme se inovací, naopak. Instagram je jednou nových cest, jak oslovit cílové skupiny stávajících i budoucích klientů, kteří vyznávají aktivní způsob života,“ komentuje vstup pojišťovny Generali na Instagram Pavel Mužík, senior manažer marketingu pojišťovny Generali. „Instagram plánujeme využívat zejména ke komunikaci značky. Z produktů se v první fázi zaměříme především na cestovní pojištění a povinné ručení,“ dodává Pavel Mužík.
„Jsme rádi, že si Generali uvědomila, že má řadu produktů, které využívají primárně lidé, kterým je Instagram vlastní, a sebrala odvahu jít zákazníkům naproti,“ říká Honza Kotek, managing director agentury Peppermint digital, která bude instagramový profil Generali spravovat a připravovat pro něj komunikační strategii.
„Naším cílem je poskytnout followerům na Instagramu skutečnou hodnotu,“ doplňuje Tereza Belingerová, marketingová specialistka pojišťovny Generali. „Ve spolupráci s agenturou a influencery budeme fanouškům přinášet cestovatelské typy a rady. Zároveň budou moci jako followers našeho profilu získat slevu na pojištění,“ uzavírá Tereza Belingerová.
|
23.3.2017
PředchozíDalší
| | |