KPMG: Komentář k internetovému byznysu v ČR
„Růst internetového obchodování bude pravděpodobně přetrvávat i v následujících letech. Tento růst bude na straně poptávky podpořen stále se rozšiřující skupinou zákazníků, kteří jsou ochotni a schopni nakupovat přes internet. Na straně nabídky můžeme očekávat zařazování dalších kategorií zboží a služeb do nabídky internetových obchodů. Tento fakt, společně se zvyšující se logistickou výkonností, ať už díky investicím do vlastní logistiky, užší kooperaci se specializovanými logistickými firmami či např. budováním vlastních předváděcích center a poskytováním dodatečných služeb, dává internetovým obchodům další prostor pro expanzi v budoucnosti.“
Autor: Michal Olexa, Director, služby pro maloobchod, KPMG Česká republika
Porovnejte si úroky ze spořicích účtů českých bank
Reklama: Creditas běžný účet - denní úročení s roční sazbou 0,5 % bez ohledu na zůstatek Creditas termínovaný vklad - úrok až 4,3 % ročně Creditas spořicí účet - úrok až 3,5 % ročně
|
21.2.2012
PředchozíDalší
| | |