Společnost Bureau Veritas vyvinula vlastní koncepci managementu a vstupuje na trh s novými službami

Společnost Bureau Veritas, globální certifikační a inspekční autorita, vyvinula vlastní koncepci facility managementu a vstupuje na trh s novými službami, které jsou určené zejména středně velkým firmám. Cílem je stimulovat dosavadní fungování podniků k vyšším výkonům a ekonomickému růstu pomocí nových a hlavně rozšířených podpůrných aktivit. Služby nově zahrnují potřeby zaměstnanců a už se netýkají jen správy a finančního řízení majetku. Součástí koncepce jsou také strategické cíle společností, například sociální odpovědnost firem nebo trvale udržitelný rozvoj.

Na čem stojí nové pojetí facility managementu

„Rozhodli jsme běžné pojetí facility managementu posunout na vyšší úroveň, opíráme se přitom o tři základní pilíře. Už to nejsou jen tvrdé facility služby, tedy technická správa budov, jejich vybavení a služby s tím spojené, jako například zajištění úklidu nebo dodávek energií. Naše podpůrné aktivity nově zahrnují měkké facility služby týkající se zaměstnanců, kteří v budovách pracují. Řešíme například nastavení procesů vázaných na bezpečnost a ochranu zdraví, environmentální problematiku a další procesy spojené s vnitřní logistikou organizace,“ přibližuje Jakub Kejval, generální ředitel Bureau Veritas a pokračuje: „Třetím pilířem našeho pojetí facility managementu jsou strategické služby související například se sociální odpovědností firem a trvale udržitelným rozvojem. Tyto programy jsou sice stále ještě doménou především velkých korporací, ale dříve nebo později proniknou i do menších podniků.“

Snižování nákladů firmám a zvyšování jejich produktivity

Společnost Bureau Veritas má k dispozici více než 70 tisíc expertů ve 140 zemích světa. Mezinárodní know-how chce aplikovat do českých podmínek a poskytnout obchodním partnerům komplexní servis. V mnoha společnostech jsou zodpovědnosti manažerů nevhodně rozděleny nebo přeneseny na externího poskytovatele služeb, aniž by byly nastaveny dostatečné kontrolní mechanismy. Přitom z finančního hlediska tvoří náklady na zajištění facility služeb druhou nejvyšší nákladovou položku v organizaci hned za personálními náklady. „Naším cílem tak není jen pomáhat klientům správně nestavit proces, ale dodávat jim i takové nástroje, aby provozování jejich firem bylo co nejhospodárnější, bezpečné a v souladu s legislativou. Klíčovým bodem je v tomto ohledu přesvědčit zástupce managementu, že správné a efektivní řízení této strategické disciplíny představuje nejen přínos ve snižování nákladů, ale především ve významném zvýšení produktivity a tím i konkurenceschopnosti celé organizace,“ uzavírá generální ředitel Jakub Kejval.

O společnosti

Bureau Veritas je globálním leaderem v oblasti facility managementu. V mnoha zemích je velmi aktivním členem Mezinárodní profesní organizace IFMA (International Facility Management Association), která byla založena před 25 lety v USA. Společnost Bureau Veritas se v české pobočce této asociace stala zakládajícím členem sekce konzultantů, která si klade za cíl šířit informovanost o tomto oboru a napomáhat rychlejší implementaci principů facility managementu v organizacích. Bureau Veritas již od svého vzniku pomáhá svým partnerům zajišťovat bezpečnost, a to v řadě oblastí: při ochraně zdraví při práci, uvádění produktů na trh, obchodováním se surovinami nebo dodržováním řádného zpracovatelského a distribučního řetězce. Poskytuje poradenství při nastavování efektivních systémů řízení a také certifikace těchto procesů podle celosvětových standardů, jakými jsou např. ISO 9001 nebo ISO 14001.


Bureau Veritas  |  11.4.2017


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz