První škody z víkendových povodní nahlášeny a jak postupovat

ČSOB Pojišťovna v souvislosti s víkendovou povodňovou situací zaznamenala první hlášení pojistných událostí. Většinou se jedná o zatopené sklepy. Přestože se během noci ze soboty na neděli začala situace na českých tocích uklidňovat, posílili jsme týmy operátorů přijímajících hlášení od klientů, protože takto vzniklé škody nahlašují klienti obvykle s dvou až třídenní zpožděním. Toto opatření zavádíme na dobu neurčitou s ohledem na předpověď počasí, podle které by se mohla situace v následujících dnech opakovat.

Jak postupovat v případě vzniku škody a následně pojistné události z povodní - ve 3 krocích:
1) Zabezpečte poškozený majetek tak, aby nedocházelo k ohrožení zdraví, ohrožení životního prostředí, dalšímu rozšiřování škody.
2) Neprodleně nahlaste pojistnou událost pojišťovně - telefonicky, on-line na webu nebo na nejbližší pobočce.
3) Likvidátor se zpravidla dostaví nejdéle do druhého dne, pokud je ale třeba škody začít odstraňovat dříve (např. vyčerpání vody ze sklepa), škodu zdokumentujte (např. na digitální fotoaparát).

Vyplacení peněz klientům za vzniklou škody trvá u ČSOB Pojišťovny ve většině případů dva až tři dny od nahlášení škody.

Porovnejte si pojištění

Reklama:
Era půjčka - Neplatíte nic za poskytnutí, správu ani předčasné splacení
Převeďte si k nám hypotéku na bydlení a získáte bonus 5 000
Úvěrový tarif - Potřebujete získat prostředky na nákup domu nebo bytu?
Hypotéka po webu - Uzavřete si hypotéku snadno a rychle


ČSOB Pojišťovna  |  26.2.2012


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz