ShopCamp letos již počtvrté

Pátek 8. září se ponese v duchu e-commerce, v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze se totiž uskuteční již čtvrtý ročník populární akce ShopCamp. Účastníci se mohou těšit na celkem 14 přednášek, 8 workshopů a 5 případových studií, během nichž se dozví mnoho zajímavostí z českého e-shopového prostředí. Patrony akce jsou společnosti Shoptet a Shopsys, které předchozí tři ročníky přímo organizovaly, role pořadatelů se letos zhostili Jakub Smolík a Matěj Kapošváry.

"Věříme, že i letos se v prostorách ČVUT sejde skupina příjemných lidí a všichni si ShopCamp užijí a odnesou si z něj mnoho nových a hlavně přínosných informací. I tentokrát se mohou účastníci těšit jak na přední tváře české e-commerce a ostřílené profíky, tak na nové naděje ze světa online nakupování,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

ShopCamp je určený především pro majitele či zaměstnance e-shopů a zástupce firem poskytujících služby pro internetové obchody. Na akci ale zavítají i další fanoušci e-commerce a online podnikání. „O tom, že nám před čtyřmi lety vznikl pod rukama koncept, který je pro profesionály z oblasti e-commerce opravdu zajímavý, svědčí i fakt, že vstupenky jsou pryč každý rok čím dál dříve. Z celkových 600 vstupenek se 400 kusů rozebralo za dvě minuty, první stovka zmizela dokonce během tří vteřin,“ doplňuje Petr Svoboda ze společnosti Shopsys.

Během dne v hlavním sále promluví například Václav Liška, zakladatel Aukro.cz, Michal Hanáček, CEO společnosti Pilulka.cz nebo Petra Plemlová z uno.cz. O programu ve vedlejším sále pak rozhodli sami účastníci hlasováním na webových stránkách ShopCampu. Díky tomu zde zazní příspěvky zaměřené na tvorbu kvalitního obsahu či automatických kampaní a posluchači se dozví i zajímavé informace o vývoji a budoucnosti zbožových srovnávačů nebo možnostech vzdělávání v oblasti e-commerce. V rámci události se mohou účastníci seznámit také s činností a službami jednotlivých partnerů, jejichž informační stánky budou umístěny v prostorách fakulty. Vstup na všechny přednášky i workshopy je pro registrované účastníky tradičně zdarma.

"Velmi se na ShopCamp těšíme. Doufáme, že se nám podaří navázat na předchozí tři roky a letošní rok bude ještě lepší než ty předchozí.“ uvedl za nový organizátorský tým Matěj Kapošváry.

Celá akce by se nemohla uskutečnit a nebyla by pro účastníky přístupná zdarma bez podpory sponzorů. Generálním partnerem akce je letos Pošta bez hranic, dalšími neméně důležitými partnery pak jsou například společnosti Balíkobot, VS Hosting, Mergado, Heureka, ProfiSMS, Bidding Fox nebo Ecomail.cz.


Shoptet  |  15.8.2017


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz