Dobryemail.cz pomůže marketérům i začátečníkům s mailingem

Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovit relevantní příjemce obchodních zpráv, a efektivněji tak pracovat s mailingem. Specialisté, ale i začátečníci, na stránkách vedle informací o tom, jaké náležitosti musí splňovat, najdou užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe. Mezi základní náležitosti přitom patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení. Na přípravě webové stránky se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.

„Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence. Marketérům tedy už nenabízíme pouze rady. Dáváme jim do ruky rovnou nástroje, které napomáhají k tomu, aby jejich newslettery doputovaly do schránek potenciálních zákazníků. Tento webový projekt je dalším logickým krokem v našich aktivitách,“ říká David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.


Dobryemail.cz  |  23.8.2017


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz