Air Bank v neděli 1. října spouští nový televizní spot s pracovním názvem „Tak nějak“
V nové reklamě banka upozorňuje na to, že ani u půjček není flexibilita jako flexibilita, a co někde nejde vyřešit vůbec anebo jen za nemalý poplatek, to jinde klient zařídí jednoduše a zcela zdarma.
„Flexibilitu, tedy přizpůsobení se nové situaci, si každý může představovat jinak. A proto je dobré se předem podívat, jak si flexibilitu vykládá zrovna ta společnost, u které si klient chce půjčku vzít. Může být nakonec překvapen, v lepším případě příjemně, v tom opačném má aspoň ještě čas si rozmyslet, jestli mu taková nabídka vůbec stojí za to,“ říká Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank.
Půjčka od Air Bank si rozhodně na flexibilitu jen nehraje, ale skutečně se klientovi v různých životních situacích přizpůsobí. Klient může zdarma snižovat i zvyšovat splátky a také měnit jejich termín. Půjčku je možné kdykoliv a zcela bezplatně úplně splatit nebo udělat mimořádnou splátku. Navíc vše zvládne klient zařídit jednoduše přes své internetové bankovnictví z pohodlí domova.
Nový spot „Tak nějak“ najdete tady: https://youtu.be/Q6LBs7ivO3s
Kromě zcela nového spotu „Tak nějak“ poběží v televizi souběžně dál i reklama na půjčku od Air Bank s názvem Kšandy. Tato reklama diváky upozorňuje na nesmyslně velké přeplatky, které může klient u některých půjček zaplatit.
Na flexibilní půjčku banka upozorňuje zároveň pomocí online kampaně. V oblasti kreativity spolupracuje Air Bank s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupují Médea a NEO@Ogilvy.
|
30.9.2017
PředchozíDalší
| | |