Na trhu se začínají objevovat obavy z GDPR. Začínají chodit žádosti na vyplnění dotazníků spojených s GDPR od zákazníků

"GDPR je skutečný průvan v procesech a ICT aplikacích ve firmách. Největší hybný moment brát GDPR vážně je vyvolán drakonickými sankcemi a možnosti zneužití. Dobrá myšlenka úřadů EU znamená pro firmy zvýšené administrativní náklady, jak jednorázové na zavedení GDRP, tak opakované na jeho provoz. EU by neměla jen hrozit bičem v podobě drakonických pokut, ale také nabídnout pomocnou ruku ve formě dotací, kryjící náklady související se zavedením GDPR. Na trhu se začínají objevovat obavy z GDPR. Začínají chodit žádosti na vyplnění dotazníků spojených s GDPR od zákazníků, dodavatelů, obchodních partnerů. Dotazníky jsou každý jiný, jinak kladené otázky. Jejich vyplňování nás velmi zatěžuje. Zatím jich jsou jednotky, ale pokud by jich měli být již nižší stovky, nebo tisíce, tak je nereálné je zodpovědět. Proč neexistuje jeden typ dotazníků, třeba nějaký „statement“ schválený od EU, který by každá firma vyvěsila na svůj web a ostatní by z něj čerpali?“

Autor: Jan Mrvík, výkonný ředitel společnosti EDITEL CZ


EDITEL CZ  |  28.11.2017


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz