Direct pojišťovna přichází se zimní kampaní, která lidem ukazuje, že kolem cestovního pojištění koluje spousta mýtů a nepravd
Cestovní pojištění na českých horách je k ničemu. A když už ho jednou sjednáte, nemůžete ho libovolně měnit nebo prodlužovat. To jsou jen některé z mýtů, které boří Direct pojišťovna ve své zimní kampani k cestovnímu pojištění. V Directu to totiž chodí jinak.
Direct svým klientům zábavnou formou ukazuje, co všechno by o cestovním pojištění měli vědět, než se vydají na zimní dovolenou. Ve kvízu na webu Cestovko bez mýtů mohou zájemci vyzkoušet, jak jsou na tom se svými znalostmi. Výsledek je pobaví i poučí.
„Lidem tak srozumitelně na situacích ze života ukážeme, co je pravda a co mýtus. Současně zjistí, že si cestovko od Directu sjednají klidně i po cestě na letiště, že si jej mohou upravit, když chtějí zkusit některé dny pobytu třeba adrenalinový sport, nebo že jim kryjeme záda dokonce i ve chvíli, kdy si dají na sjezdovce jedno pivo a pak si na svahu zlomí nohu. Život přináší různé situace, proto jsme vytvořili produkt, který se lidem maximálně přizpůsobí,“ objasňuje produktová manažerka pojišťovny Simona Kuldová.
Cestovní pojištění od Directu je navíc možné sjednat si i dlouhodobě. „Když víte, že strávíte rok v zahraničí, nebo když jezdíte často za hranice, dlouhodobé pojištění se vyplatí,“ doplňuje Kuldová.
Direct nabízí dva typy dlouhodobého pojištění. První platí 365 dní, to druhé je takzvaně výjezdní. Platí jeden rok, během kterého vyjíždějí lidé neomezeně do zahraničí. „V takovém případě cestovko platí vždy v období, kdy je dotyčný za hranicemi, přičemž toto období nesmí přesáhnout 90 dní vkuse,“ dodává Kuldová.
|
22.1.2018
PředchozíDalší
| | |