Největším zadavatelem reklamy v bankovním sektoru byla v roce 2017 Komerční banka

Mezi zadavateli v segmentu bankovních a spořitelních služeb to byla v roce 2017 Komerční banka, kdo umístil nejdražší inzerci: její hodnota přesáhla 469 milionů korun. Druhá Air Bank využila loni reklamní prostor v hodnotě téměř o 30 milionů nižší. Třetím největším zadavatelem reklamy byla mezi inzerujícími bankami ČSOB. Výsledky vychází z celoročního monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

Komerční banka umístila v roce 2017 reklamu v celkové ceníkové hodnotě 469 milionů korun, což u ní představuje 12% nárůst oproti roku 2016. Inzerce Air Bank dosáhla ceny 441 milionů korun. U tohoto zadavatele jde navíc o více než 50% nárůst hodnoty od roku 2016. Československá obchodní banka (ČSOB) využila reklamní prostor v celkové hodnotě 408 milionů korun – u ní to na rozdíl od prvních dvou zadavatelů představuje hrubé investice na úrovni roku 2016.


Nielsen Admosphere  |  24.1.2018


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz