Inovativním pojišťovnám se daří. Na úkor velkých a tradičních

Počet vozidel, které mají povinné ručení u Directu loni vzrostl o 73 tisíc. Dobře si vedou i další menší pojišťovny. Ty tradiční naopak stagnují, nebo si pohoršily.

Jednoduchost, rychlost a lidský přístup přinesly Direct pojišťovně v roce 2017 desetitisíce nových klientů. Například loni vzrostl oproti roku 2016 počet vozidel pojištěných u Directu o 73 tisíc, což byl největší nárůst ze všech pojišťoven v České republice. Naopak velké tradiční pojišťovny ztrácejí tam, kde byly dříve silné.

Povinné ručení od Directu lidé volí především proto, že je jednoduché a snadno si jej sjednají online. „Mezi velká lákadla patří to, že nabízíme nejvyšší limit pro krytí škod z povinného ručení v Česku, a to na 250 milionů korun. Nejnižší limit pro krytí pojistné události je pak u Directu 50 milionů korun,“ popsala produktová specialistka Ivana Kaufmanová.

Direct nabízí v oblasti autopojištění i další výhody. Poskytuje asistenční službu při nehodě zdarma, nebo lidem při sjednání havarijního pojištění začal loni nabízet aplikaci Nafoť a jeď, která šetří čas. „Díky této aplikaci nemusí klient domlouvat prohlídku vozidla s mobilním technikem, ani nemusí jezdit na místo prohlídky. Stačí přes aplikaci, která ho navede, vozidlo nafotit a odeslat data do pojišťovny ke schválení,“ dodala Kaufmanová. Podle ní tuto možnost využilo přes 80% klientů Directu.


DIRECT Pojišťovna  |  26.1.2018


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz