ČP využívá platformu Expert Multichannel Multilingual Analys

Česká pojišťovna (ČP) využívá v oblasti digitalizace platformu Expert Multichannel Multilingual Analyst. Ta kategorizuje zákaznické hovory a pozná, zda klient řeší pojistné nároky, reaguje na novou nabídku či prodlužuje pojistné smlouvy. Proces obsluhy se tak zefektivní a zrychlí a call centrum obslouží vyšší počet zákazníků. V rámci digitalizace ČP také využívá např. biometrické podpisy a signpady. Samoobslužný online portál Klientská zóna nabízí klientům uložené smlouvy, do nichž lze nahlížet, provádět vybrané změny, oznámit škodu či v době splatnosti pojistného také zaplatit.

Česká pojišťovna  |  18.6.2018


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz