Malí podnikatelé využívají k propagaci značky online webové editory
Na pomyslném vrcholu žebříčku společnosti Webnode, jejíž online nástroje v České republice využívá přes 2,5 milionu zákazníků, stojí s 37 % drobní živnostníci. Právě pro ně je online webový editor vhodnou příležitostí, jak vytvořit stránky přesně podle svých představ, s minimálními náklady a bez nutnosti znalosti programování. Kromě klasických e-shopů využívají Webnode k firemní prezentaci také společnosti zabývající se například prodejem šperků, nábytku či kosmetiky a drogerie.
Vhodná a profesionální prezentace za minimálních nákladů je cestou, kterou se vydává také stále více institucí, jakými jsou školy, města nebo neziskové organizace. V České republice tvoří tyto weby na platformě Webnode jednu třetinu (32 %) z celkového počtu. Třetí nejsilnější kategorii webů pak zastupují zájmové weby, stránky hudebních kapel, výstav a akcí, stránky věnující se sportu, jídlu a zdravému životnímu stylu.
|
13.7.2018
PředchozíDalší
| | |