„Během natáčení nebyla zraněna žádná rybička“
Raiffeisenbank spustí v průběhu srpna novou komunikační kampaň propagující bankovní produkty a služby, která je pokračováním úspěšného černobílého konceptu. Do nové kampaně banka obsadila kromě stálic, detektiva Artura a jeho kolegyně Viktorie, tentokrát i rybičku.
Rybička, Laboratoř, Počítačka, Barber Shop – to jsou pracovní názvy nový reklamních spotů Raiffeisenbank, ve kterých se divákům opět představí detektiv Artur (Victor Solé) a jeho kolegyně Viktorie (Erica Bigiou). Při tvorbě TV spotů banka i letos spolupracovala s režisérem Tomášem Řehořkem, který natočil již loňskou sérii.
„Letošní spoty jsou opět natočeny stylem připomínajícím krátké filmy a zachovali jsme i černobílé ladění, které nás dlouhodobě odlišuje od konkurence,“ říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank, a dodává: „Ke změně však došlo ve světelném ladění. Zatímco spoty loňské série se, až na jednu výjimku, odehrávaly v noci, letošní jsou prosvětlené, optimistické a díky nově zvolené hudbě mají jinou dynamiku a švih.“
Součástí kampaně je i sada desetisekundových YouTube a facebookových videí, které svým dějem navazují na TV spoty. Televizní reklama bude podpořena online aktivitami, OOH nosiči i displejovou kampaní na bankomatech.
Produkci zajistila společnost Armada Films, za kreativní stránkou kampaně stojí reklamní agentura MADE BY VACULIK.
Fotografkou produktových plakátů se letos poprvé stala talentovaná Lucie Robinson, která v minulosti spolupracovala například s Jiřím Bartoškou, Petrou Kvitovou, Aňou Geislerovou či Sašou Rašilovem.
„Kampaň zahajujeme 20. srpna 2018 TV spotem na produkt eKonto SMART, ve kterém představujeme benefit vedení účtu zdarma. Dostal pracovní název Rybička a po jeho shlédnutí všichni jistě pochopí proč,“ doplňuje Michaela Kuželová.
|
17.8.2018
PředchozíDalší
| | |