ČMSS v nové kampani dodává odvahu bydlet ve vlastním

Českomoravská stavební spořitelna od dnešního dne spouští novou reklamní kampaň. Navazuje v ní na úspěšné „hrdinské“ spoty dodávající odvahu bydlet podle svého. V hlavní roli se tentokrát představí horolezci.

„Nový spot má silný příběh v tom, že doprovází hrdiny od jejich seznámení až po přestěhování do vysněného bydlení a očekávání narození potomka,“ uvádí ke spotu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. V hlavní roli jsou tentokrát horolezci hledající bydlení mezi skálami. Spot navazuje na úspěšnou kampaň, ve které byli hlavními hrdiny bikerka či majitel autoveterána.

Televizní kampaň budou doprovázet i nové vizuály v tiskových i online médiích. ČMSS v nich bude odkazovat na stránku www.najdetesevevlastnim.cz, na které zájemci naleznou mj. zajímavé příběhy klientů ČMSS nebo různé tipy a rady potřebné při rekonstrukci či výstavbě nového bydlení.

Nový televizní spot je ke zhlédnutí na následující stránce: https://youtu.be/wB57TbK5OK0.

V průběhu podzimu se diváci budou setkávat i se spotem doplněným o nové produktové informace a nabídky.

ČMSS v letošním roce zaznamenává výrazný nárůst zájmu o spoření i úvěry. Atraktivita stavebního spoření roste především mezi mladými klienty.

Právě na mladé se ČMSS ve své kampani zaměří i po zbytek roku, připravuje pro ně i různá produktová zvýhodnění. V prvním pololetí uzavřela ČMSS téměř 100 tisíc nových spořicích smluv (meziroční nárůst o 43 %) a uzavřela úvěry za téměř 14 miliard korun (+ 12 %).


ČSOB Stavební spořitelna  |  27.8.2018


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz