V Praze už je OK POINT na deseti místech, další se bude otevírat do konce roku

V posledních třech letech došlo ke značné redukci bankovních poboček, a to včetně těch pražských. Současný klientský trend se totiž ubírá směrem k digitalizaci a kumulaci více služeb na jednom místě. Právě finanční a realitní služby propojuje koncept OK POINT, za kterým stojí Broker Consulting. Na konci září otevřel již 10. pobočku v Praze, celkem po ČR provozuje 42 OK POINTů.

„V expanzi a budování nových poboček patříme k nejúspěšnějším, v této oblasti jsme předstihli i mnohé etablované banky. Do konce roku plánujeme otevřít ještě OK POINT v Praze 4 mezi stanicemi metra Pražského povstání a Vyšehrad, a tím se počtem poboček v Praze srovnáme s Air Bank či mBank,“ komentuje Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT Broker Consulting, a doplňuje: „Výhodu našich OK POINTů oproti klasickým pobočkám bank je to, že my na jednom místě poskytujeme finanční, bankovní a realitní služby. Navíc spolupracujeme s finančními institucemi napříč trhem a klient tak dostane nabídku od více bank najednou a nemusí obíhat jednotlivé pobočky.“

V praxi to probíhá tak, že jedním z nejčastějších požadavků, s nímž klient na OK POINT přijde, je vyřešení vlastního bydlení. Na místě mu konzultant ve spolupráci se specialisty nabídne pomoc s hledáním nemovitosti a s právními službami spojenými s koupí, pomůže s financováním kupě nemovitosti a připraví nabídky z více bank a spořitelen a dále zařídí pojištění nemovitosti a domácnosti a ostatní zajištění. Klient tak nemusí neustále vše vysvětlovat znovu na různých místech a různým pracovníkům.

„Když jsme s OK POINTy začínali, inspirovali jsme se západní Evropou, kde trend franšízových konceptů tohoto typu má bohatou tradici a velmi úspěšně funguje. Dokonce i banky samotné prodávají konkurenční produkty. Jdou do otevřené soutěže a každá se opravdu snaží ukázat, že má ve své oblasti ty nejvýhodnější služby. Klienti k tomu naše finanční instituce nenutí, a i když jsou nespokojení s jejich službami a přístupem, tak u nich stejně zůstanou. V tomto bohužel zaostáváme za západní Evropou, český klient je konzervativnější a často na to doplácí," shrnuje situaci Štantejský.
OK POINT Vinohradská 37

V září byl slavnostně otevřen už desátý OK POINT ve v Praze. Nachází se na Vinohradské 37, v dolní části ulice blíže k Václavskému náměstí a budově Českého rozhlasu. Jedná se již o druhý OK POINT na této významné pražské třídě. Současně se třemi podlažími je to největší OK POINT v celé síti. Franšízanty jsou Petr Mareš a Jan Smílek, oba mají předchozí bohaté zkušenosti z oboru financí.

„OK POINT na nás zapůsobil svojí komplexností služeb. Takovou šíři servisu od finančního plánovaní přes bankovní služby až po realitní obchody nenajdou klienti na žádné bankovní pobočce. U nás jim rádi pomůžeme se vším, a to od brzkého rána až do večerních hodin,“ říká franšízant Jan Smílek.
adresa: Vinohradská 938/37, Praha 2 – Vinohrady, 120 00
otevírací doba: PO – 8:30 až 18:00, ÚT a ČT – 8:30 až 17:00, ST – 7:30 až 20:00 a PÁ – 8.30 až 16:00
bankomat / vkladomat: non-stop


Broker Consulting  |  11.10.2018


PředchozíDalší
 




Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374
Email: redakce@finparada.cz